۱۳ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۲
کد خبر: ۶۵۴۳۴۶
امام جمعه بندرترکمن:

رهبر انقلاب، شجاعانه و سیاستمدارانه در مقابل زیاده خواهی دشمنان ایستاده اند

رهبر انقلاب، شجاعانه و سیاستمدارانه در مقابل زیاده خواهی دشمنان ایستاده اند
امام جمعه بندرترکمن بر ضرورت تداوم آرمان‌ها و ارزش‌های امام راحل تأکید کرد و گفت: مقام معظم رهبری نیز امروز شجاعانه و سیاستمدارانه در مقابل زیاده خواهی دشمن ایستاده اند.
حجت الاسلام محمد صالح منصوری، امام جمعه بندر ترکمن در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در گرگان، گفت: امام خمینی(ره) با ژرف اندیشی خود توانست نظامی ایجاد کند که در شرایط کنونی جهان را متاثر از خود کرده است و این امر نشان از زحمات امام خمینی (ره) دارد.
 
وی افزود: قیام و نهضت امام راحل متأثر از خدامحوری بود و مسؤولان باید سیره و روش امام راحل را الگوی خود در انجام امور قرار دهند.
 
حجت الاسلام منصوری ادامه داد: تحرک، هوشیاری و بیداری اسلامی در جهان ثمره زحمات امام راحل و رهبر عظیم الشان انقلاب بوده است و این دو مرجع عالیقدر در قلب همه آزادمنشان جهان جای دارند.
 
وی با بیان این که امام راحل با سیاستمداری، آمریکا را شیطان بزرگ معرفی کرد و شعار آمریکا هیچ غلطی نمی‌تواند بکند را با قدرت فریاد زدند، اظهار داشت: زیرکی و هوشیاری فوق العاده امام خمینی(ره) از دیگر ویژگی ایشان بوده است.

امام جمعه بندر ترکمن، شجاعت کم نظیر و مثال زدنی امام راحل را به عنوان دیگر ویژگی نام برد و گفت: مصداق بارز این ویژگی این است که ایشان به صراحت اعلام کردند که من سینه ام را در برابر گلوله شما دشمنان اسلام آماده کرده ام.

حجت الاسلام منصوری به اهمیت تداوم یافتن آرمان‌ها و ارزش‌های بنیانگذار جمهوری اسلامی اشاره کرد و گفت: مقام معظم رهبری نیز همانند امام راحل شجاعانه و سیاستمدارانه در مقابل زیاده خواهی دشمنان ایران اسلامی ایستاده اند.
 
وی با اشاره به این‌که ایران اسلامی در روز‌های نخست با دشواری‌های بسیار زیادی مواجه بود، افزود: امام خمینی(ره) با تلاش‌ها و درایت خود توانست ایران اسلامی را از آن همه مشکلات ریز و درشت نجات دهد و این امر نشان از درایت و توانایی‌های رهبر کبیر انقلاب است.
 
امام جمعه بندرترکمن ادامه داد: امام راحل، انقلاب اسلامی ایران را در سطح دنیا به همگان معرفی کردند و ملت ایران را نیز از ذلت و فساد به عزت و بزرگی رساند.
 
حجت الاسلام منصوری اضافه کرد: زنده نگه داشتن یاد و نام امام راحل در جامعه ضروری است و برای ادای حقی که امام خمینی (ره) به گردن ما دارد باید اهداف و آرمان‌های ایشان را تحقق بخشیم./950/ت310/ب1
افشین ایمانی
ارسال نظرات