۱۳ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۷
کد خبر: ۶۵۴۳۵۱
سپاه حضرت ولی عصر خوزستان در بیانیه ای؛

ندای حق طلبی امام راحل همه جهان را درنوردیده است

ندای حق طلبی امام راحل همه جهان را درنوردیده است
سپاه حضرت ولی عصر خوزستان در بیانیه ای اعلام کرد: ندای حق طلبی امام راحل نه تنها از کشور‌های همسایه بلکه از دورترین سرزمین‌ها در اروپا، آفریقا و آمریکا به گوش می‌رسد.
به گزارش خبرگزاری رسا در اهواز، سپاه حضرت ولی عصر (عج) خوزستان به مناسبت سی و یکمین سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی (ره) و قیام ۱۵ خرداد بیانیه‌ای صادر کرد.

متن بیانیه به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم

انا الله و انا الیه راجعون

در آستانه فرارسیدن نیمه خرداد، سالروز عروج ملکوتی حضرت امام خمینی (ره) و قیام ۱۵ خرداد ۱۳۴۲ شاهد آن هستیم که بیش از پیش آوازه انقلاب شکوهمند اسلامی در جهان طنین انداز شده و آرمان‌های والای حضرت امام خمینی (ره) با شکافتن مرز‌های جغرافیایی به عمق دل‌های سایر آزادی خواهان جهان نفوذ کرده و درحال به ثمر نشستن است.

امسال درحالی در سی و یکمین سالگرد ارتحال بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی در نیمه خرداد به سوگ می‌نشینیم که آرمان‌های آن امام حکیم هر روز بیشتر رنگ واقعیت به خود گرفته و ندای حق طلبی نه تنها از کشور‌های  همسایه ایران اسلامی بلکه از دورترین سرزمین‌ها در اروپا، آفریقا و آمریکا به گوش می‌رسد و ان شاءالله به زودی زود این فریاد‌های عدالت خواهی و نورانی شدن قلوب مردم جهان، انتظار فرج را به پایان برده و زمینه ساز ظهور منجی عالم بشریت خواهد شد.

روابط عمومی سپاه ولی عصر (عج) خوزستان ضمن تسلیت به مناسبت سالگرد رحلت جانسوز امام خمینی (ره) و گرامیداشت سالروز قیام ۱۵ خرداد و تجدید بیعت با رهبر فرزانه انقلاب حضرت آیت الله العظمی امام خامنه‌ای (مد ظله العالی) بار دیگر همراه با ملت مسلمان ایران، با آرمان‌های امام خمینی (ره) و شهدای انقلاب اسلامی تجدید میثاق می‌نماید./۹۴۵۶/د102/ب1
حاتم شرفی
ارسال نظرات