۱۳ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۶:۱۱
کد خبر: ۶۵۴۳۷۹
حجت الاسلام الهی نژاد:

الگوگیری از تدبیر امام خمینی لازمه رفع مشکلات جامعه است

الگوگیری از تدبیر امام خمینی لازمه رفع مشکلات جامعه است
رییس سابق حوزه علمیه خواهران دورود از امام راحل به عنوان مدیر با تدبیر یاد کرد و گفت: الگو گرفتن از تدبیر امام خمینی(ره) لازمه رفع مشکلات است.

حجت الاسلام عبدالواحد الهی نژاد، رییس سابق حوزه علمیه خواهران دورود، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، بیان داشت: ساده زیستی و بی تعلقی به دنیا از ویژگی های بارز امام راحل بود.

وی افزود: در جامعه امروز با این ویژگی ها و سیره و سبک زندگی امام خمینی(ره) فاصله زیادی وجود دارد.

حجت الاسلام الهی نژاد ادامه داد: مردمی و خداترس بودن دیگر ویژگی امام راحل بود، امام خمینی(ره) یک مدیر با تدبیر، خدا ترس و قوی بود.

وی با اشاره به اینکه امام راحل هیچ کاری را بدون تدبیر انجام نمی داد، اظهار داشت: باید از ویژگی ها و سیره امام راحل الگو بگیریم.

حجت الاسلام الهی نژاد عنوان کرد: اگر در انجام هر کاری در جامعه مدیریت صحیح داشته باشیم و راهکار صحیح را پیش بگیریم مشکلات برطرف می شود.

وی بیان کرد: امام راحل در دوران شکل گیری انقلاب با وجود سختی ها، مشکلات و بحران ها اقدامات بزرگی انجام دادند که بهترین الگو برای جامعه امروز است.

رییس سابق حوزه علمیه خواهران دورود افزود: امروز با الگو گرفتن از حسن تدبیر امام خمینی(ره) باید در انجام امور مدیریت صحیح داشته باشیم و برای رفع مشکلات جامعه به ویژه مشکلات اقتصادی و فرهنگی اجتماعی تلاش کنیم مدیر مدبر باشیم./۹۴۵۱/ت310/ب1

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات