۱۳ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۷:۳۲
کد خبر: ۶۵۴۴۰۱
حجت الاسلام والمسلمین علم الهدی:

حوزه های علمیه مبلغ و مروج اندیشه های امام خمینی باشند

حوزه های علمیه مبلغ و مروج اندیشه های امام خمینی باشند
حجت الاسلام والمسلمین علم الهدی با بیان اینکه امام خمینی(ره) بهترین الگوی مدیریتی جهان اسلام هستند، گفت: حوزه های علمیه مبلغ و مروج اندیشه های امام خمینی باشند.

حجت الاسلام والمسلمین سیدمحمدباقر علم الهدی تولیت موسسه آموزش عالی حوزوی قاسم بن الحسن(ع)، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، با تاکید بر اینکه شخصیت امام خمینی(ره) بهترین الگو برای حوزویان محسوب می شود، گفت: تبیین اندیشه های ناب امام راحل می تواند در رشد و شکوفایی حوزه های علمیه تاثیرگذار و تعیین کننده باشد.

وی افزود: زمانی که انسان سبک زندگی و اندیشه امام راحل را مورد مطالعه قرار می دهد به این حقیقت می رسد که ایشان به هیچ عنوان وابستگی به دنیا و ظواهر آن نداشتند با اینکه در راس قدرت قرار گرفته بودند.

حجت الاسلام والمسلمین علم الهدی با تاکید بر اینکه امام خمینی(ره) بهترین الگوی مدیریتی جهان اسلام هستند، عنوان کرد: اگر مسؤولان به شیوه ایشان کشور را اداره کنند سبب توسعه کشور می شود.

تولیت موسسه آموزش عالی حوزوی قاسم بن الحسن(ع) با اشاره به اینکه اندیشه امام راحل سراسر برگرفته از آموزه های ناب اسلامی است، اظهار داشت: اگر حوزه های علمیه عامل و مبلغ اندیشه های ناب امام راحل باشند مردم بیشتر با رمز و راز زندگی و طرز تفکر ایشان آشنا می شوند.

وی با تاکید بر اینکه ساده زیستی امام راحل باید برای حوزویان، مردم و مسؤولان الگو باشد، خاطرنشان کرد: امام خمینی(ره) رهبری بودند که با بی اعتنایی به مظاهر دنیا ساده زندگی کردند و محبوب دلها شدند./813/ت302/ب1

فاطمه علی آبادی
ارسال نظرات