۱۴ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۱:۵۴
کد خبر: ۶۵۴۴۴۶
امیر بیدادی:

خدمت به جانبازان، مدال افتخار است

خدمت به جانبازان، مدال افتخار است
فرمانده قرارگاه منطقه‌ای ارتش در جنوب غرب با بیان اینکه جانبازان ما سند زنده جنایات استکبار جهانی علیه ملت ایران هستند، گفت: خدمت به جانبازان مدال افتخار ما است.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، امیر سرتیپ دوم حمزه بیدادی، فرمانده قرارگاه منطقه‌ای ارتش در جنوب غرب، امشب در دیدار با جانباز ٧٠ درصد سید علی موسوی در اهواز گفت: جانبازان ما سند زنده جنایات استکبار جهانی علیه ملت ایران هستند.

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای ارتش در جنوب غرب با بیان اینکه کارکنان ارتش در طول دفاع مقدس با فداکاری و ایثار از اسلام، انقلاب و ملت بزرگ ایران دفاع کردند، خاطرنشان کرد: کارکنان ارتش با همکاری دیگر نیرو‌های مسلح درسی به دشمن دادند که تا امروز جرأت فکر حمله نظامی به جمهوری اسلامی ایران را نداشته باشند.
 
وی با بیان اینکه مسؤولان وظیفه حل مشکلات جانبازان و خانواده‌های آنان را دارند، عنوان داشت: کسانی که جوانی و سلامت جسمی خود را برای این سرزمین تقدیم کردند شایسته بهترین احترامات هستند.

امیر بیدادی خطاب به جانباز موسوی گفت: حضور بنده در اینجا به عنوان نماینده فرمانده کل ارتش و فرمانده نزاجا تجلیل از ایثار و فداکاری حضرتعالی به ویژه همسر و فرزندان شما است.

لازم به ذکر است، جانباز سید علی موسوی که در مهران از ناحیه دوتا پا مجروح شدند عضو تیم دو ومیدانی جانبازان و معلولان ایران است که مقام اول جهانی در پرتاب دیسک را کسب کرد. /۹۴۵۶/پ203/ق
حاتم شرفی
ارسال نظرات