۱۴ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۹
کد خبر: ۶۵۴۴۷۱
حجت الاسلام گواهی:

نهضت امام خمینی مقدمه‌ای برای نابودی بی‌عدالتی در جهان است

نهضت امام خمینی مقدمه‌ای برای نابودی بی‌عدالتی در جهان است
تولیت مدرسه علمیه صالحیه با بیان اینکه نهضت خمینی مقدمه‌ای برای نابودی بی‌عدالتی در جهان است، گفت: طلاب باید در معرفی شخصیت امام راحل از هیچ تلاشی فروگذار نکنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت ‌الاسلام عبدالعلی گواهی تولیت مدرسه علمیه صالحیه، شب گذشته به مناسبت سی و یکمین سالگرد رحلت جان‌سوز بنیان‌گذار انقلاب اسلامی به‌صورت مجازی برای طلاب این مدرسه به ایراد سخنرانی پرداخت و گفت: شخصیت امام راحل بسیار جامع و کامل بود و طلاب وظیفه‌ دارند معرف این شخصیت به نسل امروز باشند.

وی بابیان اینکه حضرت امام چند ویژگی منحصربه‌فرد داشتند، ادامه داد: امام خمینی(ره) در بندگی خداوند متعال شخصیتی بی‌نظیر و بنده محض الهی بودند؛ همچنین بی‌نظیری در اصالت خانوادگی یکی دیگر از ویژگی‌های امام راحل به شمار می‌رود.

حجت الاسلام گواهی بابیان اینکه حضرت امام در عرصه علمی شخصیتی بی‌بدیل و بی‌نظیر بودند، عنوان کرد: شهید مطهری درباره امام خمینی(ره) فرمودند: حضرت امام ایمان به خداوند متعال، رسول‌الله، قول و هدفش داشت.

تولیت مدرسه علمیه صالحیه شجاعت را یکی دیگر از ویژگی‌های حضرت امام برشمرد و اظهار داشت: شجاعت امام خمینی(ره) واقعاً ستودنی بود و از هیچ‌چیزی وحشت نداشت این شجاعت را در قضیه دستگیری ایشان توسط ساواک می‌توان مشاهده کرد.

وی بابیان اینکه امام خمینی(ره) دارای اراده‌ای قوی بودند، عنوان کرد: حضرت امام فرمودند: اگر حتی کشورهای ترکیه، عراق و فرانسه مرا راه ندهند یک کشتی کرایه می‌کنم و از آنجا پیام اسلام را به گوش جهانیان می‌رسانم.

حجت الاسلام گواهی با اشاره به اینکه امام خمینی(ره) در حوزه عرفان و اخلاق شخصیتی بسیار بی‌نظیر بودند، اظهار داشت: طلاب باید در معرفی شخصیت امام راحل از هیچ تلاشی فروگذار نکنند؛ ایشان احیاگر بشریت بودند.

تولیت مدرسه علمیه صالحیه ادامه داد: امروز در مقابل کاخ سفید پرچم آمریکا به آتش کشیده می‌شود و مردم مظلوم جهان از بی‌عدالتی فریاد می‌زنند همه این صحنه ها نشانه آن است که نهضت خمینی مقدمه‌ای برای نابودی بی‌عدالتی در جهان است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: رحلت امام خمینی(ره) غم و نگرانی بسیار بزرگی بود که مردم در 14 خرداد سال 68 با آن مواجه شدند اما نگرانی مردم در کمتر از 24 ساعت با انتخاب رهبر انقلاب به‌عنوان سکان‌دار انقلاب رفع شد؛ امروز همه دنیا به درایت و مدیریت بی‌نظیر امام خامنه‌ای اعتراف دارند؛ طلاب باید مبلغ و مروج بیانات رهبر انقلاب باشند./813/پ210/ق

فاطمه علی آبادی
ارسال نظرات