۱۵ خرداد ۱۳۹۹ - ۲۰:۴۵
کد خبر: ۶۵۴۵۳۰
رییس کل دادگستری استان خوزستان:

راه حل مشکلات کشور، مطالبه گری جوانان مومن و انقلابی است

راه حل مشکلات کشور، مطالبه گری جوانان مومن و انقلابی است
حجت الاسلام مرادی گفت: راه حل مشکلات کشور، مطالبه گری جوانان مومن و انقلابی با روش‌های درست است و این مطالبه گری باید به نتیجه مطلوبی برسد.
به گزارش خبرگزاری رسا در اهواز، حجت الاسلام صادق مرادی، رییس کل دادگستری استان خوزستان، در نشست صمیمی با مسئولین بسیج دانشجویی استان با تسلیت ارتحال امام خمینی (ره) و یوم الله قیام خونین ۱۵ خرداد، با اشاره به فرمایشات حکیمانه مقام معظم رهبری پیرامون سپردن امور به جوانان شایسته، اظهار داشت: نسل جوان به صورت طبیعی دارای ایده‌های نو برای اداره جامعه است؛ چنین نسلی می‌تواند تولیدکننده فرصت‌های مناسبی برای تحول و تکاپو در هر جامعه‌ای باشد.

رییس کل دادگستری استان خوزستان با بیان اینکه استفاده و بهره بردن از ظرفیت جوانان شایسته در سطح‌های مختلف مدیریتی کشور سبب پویایی و رفع موانع پیشرفت جامعه می‌شود، عنوان داشت: راه حل مشکلات کشور، مطالبه گری جوانان مومن و انقلابی با روش‌های درست است و این مطالبه گری باید به نتیجه مطلوبی برسد.
                               د/راه حل مشکلات کشور، مطالبه گری جوانان مومن و انقلابی است
وی خطاب به مسؤولان بسیج دانشجویی استان گفت: شما به عنوان دانشجو هم سلامت نفس دارید و هم با مردم در ارتباط هستید و تقاضای من از شما این است که زبان، چشم و گوش دستگاه قضایی استان باشید.

این مقام مسؤول بر لزوم رصد کردن مشکلات و موانع و تخلفات صورت گرفته در استان از سوی بسیجیان تاکید کرد و گفت: بسیجیان دانشجو با رصد نمودن مشکلات و موانع پیشرفت استان و تخلفاتی که در زمینه‌های مختلف صورت گرفته، مستند به دادگستری خوزستان گزارش دهند.

حجت الاسلام مرادی بیان داشت: پس از پیگیر‌های لازم دستگاه قضایی،   تا جایی که قانون اجازه می‌دهد، نتایج و اقدامات انجام شده اطلاع رسانی خواهد شد.
                             د/راه حل مشکلات کشور، مطالبه گری جوانان مومن و انقلابی است
در ادامه نشست، مسئولین بسیج دانشجویی دانشگاه‌های استان خوزستان، هر یک به بیان دیدگاه‌ها، انتقادات و سوالات خود پرداختند که عمده مسائل مطرح شده رسیدگی به حقوق عامه، پرونده‌های قضایی، نوع تعامل و ارتباط دانشجویان و بسیج دانشجویی با دستگاه قضایی بود./۹۴۵۶/د102/ف
حاتم شرفی
ارسال نظرات