۱۵ خرداد ۱۳۹۹ - ۲۰:۵۷
کد خبر: ۶۵۴۵۳۲
سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اهواز بیان کرد؛

ادامه خودنمایی آثار تجمعات منتهی به عید فطر / شناسایی ۷۹۲ بیمار جدید

ادامه خودنمایی آثار تجمعات منتهی به عید فطر / شناسایی ۷۹۲ بیمار جدید
احسان پور با اشاره به افزایش ۷۹۲ مورد جدید ابتلا در خوزستان گفت: با توجه به تجمعات گسترده روز‌های منتهی به عید فطر، این افزایش آمار  کاملا قابل پیش بینی بود.
به گزارش خبرگزاری رسا در اهواز، علی احسان پور، سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز، بیان داشت: با تلاش شبانه روزی کارشناسان مراکز بهداشتی و درمانی و مطابق آخرین اطلاعات دریافتی از آزمایشگاه‌های تشخیص کرونا در خوزستان، از دیروز تا امروز (۱۴لغایت ۱۵خرداد) تعداد ۷۹۲ مورد ابتلای قطعی به کرونا ویروس در خوزستان شناسایی شد.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز با اشاره به اینکه با توجه به تجمعات گسترده روز‌های منتهی به عید فطر، این افزایش آمار  کاملا قابل پیش بینی بود، گفت: از مجموع ۷۹۲ بیمار جدید، ۶۶۲ بیمار با نظارت مستمر کارشناسان مرکز بهداشت در قرنطینه خانگی و ۱۳۰ بیمار بستری شدند.

این مقام مسؤول، خاطرنشان کرد: تعداد کل مبتلایان به هفده هزار و ۴۲۴ نفر افزایش پیدا کرد که در حال حاضر ۷۸۵ بیمار در بیمارستان‌های استان تحت درمان هستند.

احسان پور ادامه داد: با تلاش‌های مدافعان سلامت مردم، شانزده هزار و ۹ بیمار پس از بهبودی از مراکز درمانی استان ترخیص شدند.

وی گفت: متاسفانه در شبانه روز گذشته، ۱۷ نفر از مبتلایان به این بیماری، جان خود را از دست دادند که از این تعداد، ۴ مورد در حوزه دانشگاه دزفول، ده مورد در حوزه دانشگاه جندی شاپور و سه مورد در حوزه دانشگاه آبادان بود که با این احتساب تعداد کل فوت شدگان ناشی از کرونا ۶۳۰ نفر شد.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز گفت: رعایت فاصله‌گذاری فیزیکی و هوشمند با جدیت بیشتر و استفاده از ماسک در خارج از منزل، ضرورت اجتناب ناپذیر این روز‌ها و روز‌های آینده است که باید مورد توجه همگان قرار گیرد./۹۴۵۶/د102/ف
حاتم شرفی
ارسال نظرات