۱۵ خرداد ۱۳۹۹ - ۲۱:۵۸
کد خبر: ۶۵۴۵۳۶
حجت الاسلام رستگار مطرح کرد؛

۱۵ خرداد؛ سکوی پرش انقلاب اسلامی

۱۵ خرداد؛ سکوی پرش انقلاب اسلامی
حجت الاسلام رستگار با بیان اینکه در ۱۵ خرداد ملت ایران از دین، روحانیت و امام راحل دفاع کرد، گفت: ۱۵ خرداد سکوی پرتاب انقلاب اسلامی به اوج است.
حجت الاسلام عبدالرضا رستگار، مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت ولی عصر (عج) خوزستان، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، بیان داشت:  ۱۵ خرداد به دنبال یک سری وقایع شکل گرفت که اسلام و عزت ملت ایران را نشانه گرفته بود که در این باره مخالفت‌هایی از سوی علمای بزرگ به ویژه امام امت شکل گرفت.

مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت ولی عصر (عج) خوزستان عنوان داشت: پس از ارتحال آیت الله بروجردی، رخداد‌هایی از قبیل تصویب انجمن ایالتی ولایتی و انقلاب سفید شاه و به رسمیت شناخته شدن دولت اسرائیل از سوی شاه و حذف سوگند به قرآن، صورت گرفت که با مخالفت‌های شدیدی از سوی علما روبرو شد.

حجت الاسلام رستگار گفت: در دوم فروردین سال ۴۲، مأموران رژیم پهلوی به طلاب در فیضیه، حمله کردند؛ لغو سخنرانی حضرت امام در عاشورای سال ۴۲، سبب شکل گیری حرکت بزرگی شد که در شب ۱۵ خرداد همان سال با دستگیری امام، راهپیمایی‌های بسیاری در شهرستان‌های مختلف شکل گرفت.

وی ادامه داد: رژیم آدمکش پهلوی در ۱۵ خرداد بسیاری از ایرانی‌ها را به قتل رساند و آن روز، نقطه عطف و سرآغاز انقلاب اسلامی بود، انقلابی که امروز به درختی تنومند تبدیل و به سراسر جهان صادر شده است.

مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت ولی عصر (عج) خوزستان خاطرنشان کرد: امروز جهان را در پیچ تاریخی قرار دادیم و توانستیم به جهانیان ثابت کنیم که تنها نسخه به درد بخور بشریت، دین است و به برکت ۱۵ خرداد که نقطه عطف تاریخ اسلامی می‌باشد، اتهام‌های وارده به دین برطرف شد.

حجت الاسلام رستگار اضافه کرد: اگر امروز در حیات خلوت آمریکا و بدون هیچ مزاحمتی حضور پیدا می‌کنیم و ابرقدرتی آمریکا را به زیر می‌کشیم و در مباحث علمی پیشرفت نماییم بخاطر مبنایی بودن انقلاب اسلامی است که در سال ۴۲ رقم خورد.

وی با بیان اینکه در ۱۵ خرداد ملت ایران از دین، روحانیت و امام راحل دفاع کرد، ادامه داد: ۱۵ خرداد سکوی پرتاب انقلاب اسلامی به اوج است، جهانیان تشنه شنیدن پیام ۱۵ خرداد و انقلاب اسلامی هستند و در این باره به دست گرفتن تصاویر سردار سلیمانی در کنار کاخ سفید به معنای رسیدن پیام اسلام ناب محمدی و شهدای ۱۵ خرداد به گوش جهانیان است./۹۴۵۶/ت310/ف
حاتم شرفی
ارسال نظرات