۱۷ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۶:۲۱
کد خبر: ۶۵۴۶۱۹
استاندار لرستان خبر داد؛

اقامه نماز جمعه در شهرستان های دارای وضعیت سفید و زرد از تیرماه

اقامه نماز جمعه در شهرستان های دارای وضعیت سفید و زرد از تیرماه
استاندار لرستان گفت: با توجه به مصوبات ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا، نماز جمعه از تیرماه سال جاری در برخی شهرستان های دارای وضعیت سفید و زرد برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، سید موسی خادمی، ظهر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به شیوع ویروس کرونا و تعطیلی نماز جمعه بر اساس مصوبات ستاد ملی مبارزه با ویروس کرونا، گفت: از تیرماه سال جاری اقامه نماز جمعه در برخی شهرستان های لرستان برگزار خواهد شد.

وی افزود: براساس تصمیمات ستاد ملی مدیریت کرونا شهرستان هایی که دارای وضعیت سفید و زرد هستند، از تیرماه می توانند نماز جمعه را برگزار کنند.

خادمی تصریح کرد: رعایت پروتکل های بهداشتی در زمینه مقابله با ویروس کرونا و حفظ سلامتی مردم ضروری است.  

وی ادامه داد: طبق تصمیمات ستاد ملی مهدکودک ها و کلاس‌های آموزش قرآن نیز از هفته آینده با رعایت پروتکل های بهداشتی فعالیت خود را آغاز خواهند کرد.

استاندار لرستان خاطرنشان کرد: در زمینه برگزاری تورهای گردشگری نیز در هفته آینده بررسی و با توجه به وضعیت استان تصمیم گیری خواهد شد.

وی تأکید کرد: با توجه به آمار مبتلایان به کرونا در لرستان مردم باید این بیماری را جدی بگیرند و با رعایت موارد بهداشتی از انتقال ویروس کرونا جلوگیری کنند./9451/ت310/ب1

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات