۲۰ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۷:۱۷
کد خبر: ۶۵۴۶۸۵

تقدیر و تشکر آیت الله اعرافی از معاونت بین الملل خبرگزاری رسا

تقدیر و تشکر آیت الله اعرافی از معاونت بین الملل خبرگزاری رسا
آیت الله اعرافی مدیر حوزه های علمیه در پی انتشار بازتاب نامه ایشان به علمای هند، طی پیامی مراتب تشکر و قدردانی خود را از معاونت بین الملل خبرگزاری رسا اعلام کرد.

به گزارش بین الملل خبرگزاری رسا، آیت الله علیرضا اعرافی مدیر حوزه های علمیه اخيرا در نامه ای خطاب به رهبران دینی و معنوی هندوستان با اشاره به شیوع بیماری کرونا در کشورهای مختلف جهان، ضمن ابراز همدردی با مصیبت و آسیب دیدگان از پیروان تمام ادیان و ملت های جهان، ابراز امیدواری کرده بود که تمام بلاها و نابسامانی ها از جهان به ویژه کشور هند به دور باشد.

در پی ارسال این نامه، شماری از علمای هندوستان و نخبگان این کشور با صدور پیام های جداگانه ای از نامه آیت الله اعرافی تقدیر و تشکر کردند و خبرگزاری رسا بنا بر رسالت انقلابی و حوزوی خود به انتشار و ترجمه متن این پیام ها و بازتاب اقدام به جای مدیر محترم حوزه های علمیه در بحبوبه شیوع ویروس کرونا در هندوستان پرداخت.

آیت الله اعرافی مدیر حوزه های علمیه،  طی نامه ای از فعالیت معاونت بین الملل خبرگزاری رسا در راستای ترویج فرهنگ دینی و اندیشه انقلابی این رسانه حوزوی، مراتب تشکر و قدردانی خود را اعلام کرد که متن این نامه در ذیل از نظر مخاطبان می گذرد:

بسم الله الرحمن الرحیم

سلام علیکم

حوزه اکنون بربلندای بامی نشسته است که می تواند جهانی و تمدنی بیاندیشد و برمعادلات معرفتی و تربیتی و سیاسی جهان اثر بگذارد و مبشر صبح پیشرفت و اخلاق و حکمت و شجاعت و معنویت و رهایی بشر باشد اما بشرطهاو شروطها، مقصد بلند و راه دراز و موانع بسیار است اما باید بر خداوند متعال اتکال و برتلاش و مجاهدت افزود.

شکر الله مساعیکم و وفقکم لمرضاته و جعلکم فی درعه الحصینه بفضله و منه.

 تقبل الله

یک جهان سپاس

 

ارسال نظرات
نظرات بینندگان
مقدمی
Germany
۲۰ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۷:۳۸
از متن آیت الله اعرافی بر می آید که اول شما گزارش داده‌اید و ایشان هم صرفا گفته‌اند شکرالله مساعیکم. البته بنده هم به عنوان مخاطب شما می‌گویم خداقوت و دستتان درد نکند اما نمیدانم چرا این روحیه لاریجانیستی در شما هم حلول کرده است که هیچ اشاره ای به پیشینه نامه نکرده است. چگونه است که اگر علی لاریجانی چنین کاری کند غیراخلاقی است اما خبرگزاری رسا انجام دهد ایراد ندارد؟!؟!
0
1
شهری
|
۲۰ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۹:۲۹
هر چند مخالف خط فکری شما هستم اما آزاد منشی شما در انتشار نظرات ستودنی است
ناصری
|
۲۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۶
.....
معلومه که آیت الله اعرافی، باید در جریان عملکرد شما باشد تا نقد یا تایید کند.
یک چیز طبیعی در همه دستگاه و ارگان های اداری و خبری است.
حسین رضایی
Iran, Islamic Republic of
۲۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۷
خدایش من وقتی این موضوع را یک جستجو ساده در اینترنت کردم، دیدم که رسا زحمت زیادی در این حوزه کشیده به طوری که سایر خبرگزاری ها و هم قطاران رسا، هیچ وقت چنین کاری را ا نجام ندادند.
1
0
فاطمه
Iran, Islamic Republic of
۲۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۸
جالبه، اخبار مرتبط بخشی از بازتاب نامه آیت الله اعرافی در هندوستان است،
تشکر ، حداقل کار ما را آسون کردید که نریم ببینیم که کجا چی گفتند.
1
0