۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۶:۰۴
کد خبر: ۶۵۱۷۹۱
رییس مرکز اموزش های دینی هند:

نامه آیت الله اعرافی قوت قلب علما و طلاب هند است

نامه آیت الله اعرافی قوت قلب علما و طلاب هند است
رییس مرکز اموزش ھای دینی «تنظیم المکاتب» هند در پاسخ به نامه ایت الله اعرافی گفت: نامه حضرتعالی قوت قلب ما برای مبارزه با ویروس منحوس کرونا است.

به گزارش خبرنگار بین الملل خبرگزاری رسا در هند، علمای هندوستان با صدور پیام های جداگانه از نامه آیت الله علی رضا اعرافی رییس حوزه های علمیه ایران تقدیر و تشکر کردند.

نامه حجت الاسلام و المسلمین سید صفی حیدر زیدی رییس مرکز اموزش ھای دینی «تنظیم المکاتب» هند به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم

محضر مبارک حضرت آیت الله حاج آقای اعرافی دام ظله

ریاست محترم حوزه علمیه قم

سلام علیکم و رحمة اللّٰه و برکاته

با عرض تبریک به مناسبت حلول ماه مبارک رمضان و آرزوی قبولی طاعات و عبادات و عرض ادب؛

همانگونه که جنابعالی مستحضر هستید، در هندوستان مانند همه جهان با شیوع ویروس کرونا که واقعیتش مشکوک به نظر می رسد، دست و پنجه نرم می کند. در میان هزاران تن به کرونا مبتلا شده و تعدادی جان شان را از دست داده اند و برای پیشگیری از شیوع آن دولت همه کشور را تعطیل کرده و هر گونه فعالیتی در زمینه های مختلف نظیر اقتصادی را به حالت تعلیق در آورده است.

این تعطیلی بر اقتصاد مردم اثر بسیار منفی گذاشته است، لذا این بنده  ضعیف با حول و قوت الهی با این شعار «ای شیعیان علی(ع) کسی گرسنه نماند.» خدمت  بشر دوستانه را آغاز کردم و با همکاری کارمندان و وابستگان سازمان  تنظیم المکاتب، شبانه روز مشغول خدمت رسانی به مردم شده ایم و این کار با وسایل و امکاناتی که خدای منان در اختیار ما قرار داده است بدون فرق گذاشتن دینی و مذهبی انجام می گیرد.

دراین زمان که همه ما با این ویروس نامرئی درگیریم، نامه حضرت عالی  به ما نیرو می بخشد که هر چه بیشتر به مردم نیازمند، مایحتاج اولیه شان را برسانیم.

این مطلب برای همه روشن است که انقلاب اسلامی نه تنها مردم شریف ایران را مصونیت داد، بلکه از همه مظلومان و مستضعفان جهان حمایت و از حقوق آنان دفاع می کند که  فلسطین، لبنان، سوریه و عراق از شواهد ابرز آن می باشند. جمهوری اسلامی ایران همیشه از مظلومین و مستضعفان حمایت پشتیبانی کرده و می کند و بشریت را از سر شیاطینی مثل داعشی ها باوجود حمایت های همه جانبه مستکبرین جهان از آنان، مصونیت و تحفط بخشید.

امیدواریم که انشاء الله، ایران اسلامی در مقابل دفع شر این بلای ساخت دست شیطان‌های انسان نما هم پیشرو باشد.

جنابعالی! در این زمان با کمک تکنولوژی روز و فضای مجازی همه ما از احوال و مشکلات یک دیگر اطلاع پیدا می کنیم و حداقل علم اجمالی نسبت به امور مختلف خواهیم داشت، لذا ما یقین داریم که توصیه ها و تجربه های حضرتعالی برای ما مفید خواهد بود و ما از آن استقبال می کنیم.  برای تعجیل ظهور منجی عالم بشریت حضرت ولی عصر عجل الله تعالی فرجه الشریف دست به دعایم  و صحت و سلامتی مقام معظم رهبری، آیات عظام و مراجع کرام و مومنین و مسلمین و دفع وبای کرونا را از خداوند کریم و رحیم  مسألت می کنیم.

درآخر یک استدعا داریم که خدمت پدر حنون ما رهبر بزرگوار، از جانب ما مساکین عرض نمایید که در این شب‌ها و روز های متبرک در مواقع استجابت دعا ما را ازر دعای خیرشان فراموش نفرمایند.

والسلام علیکم وعلی کل مومن ومومنة و رحمة الله و بركاته

العبد العاصی الخائف الراجی

سید صفی حیدر

دبیر کل سازمان تنظیم المکاتب هندوستان

سید اشهد نقوی
ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۷:۵۲
برای اجرای مفاد نامه مدیر حوزه های علمیه خطاب به رهبران دینی و معنوی هندوستان تدبیر اندیشی شود.
0
0
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۵:۱۷
رویکرد حوزه به عرفان و احلاق تقویت شود.
و عرفان چیزی جز عمل به قرآن ،حلال و آرامش نیست .
0
0