۱۸ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۶:۳۳
کد خبر: ۶۵۴۷۱۰
مدیر کل روابط عمومی استانداری خوزستان مطرح کرد؛

کانون‌های مساجد و بسترسازی برای تمدن اسلامی

کانون‌های مساجد و بسترسازی برای تمدن اسلامی
مدیر کل روابط عمومی استانداری خوزستان گفت: کانون‌های فرهنگی هنری مساجد می‌توانند خاستگاه و جایگاهی مناسب برای بسترسازی تمدن اسلامی و موضوعات فرهنگی باشند.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، سعید رضوانی، مدیر کل روابط عمومی استانداری خوزستان، پیش از ظهر امروز در آیین رونمایی از پایگاه اطلاع رسانی فهمای خوزستان با اشاره به اینکه کانون‌های مساجد چندین شهید مدافع حرم را تقدیم نظام اسلامی کردند، اظهار داشت: مرکز و کانونی که خروجی آن، انسان‌های باشعور، بصیر و از جان گذشتگان برای وطن و اسلام باشد، در خور توجه بیش از بیش است.

مدیر کل روابط عمومی استانداری خوزستان بیان داشت: باید جوانانی را تربیت کنیم که در کمک به هم نوعان، مشتاق و علاقه‌مند باشند، خودباوری را از طریق کانون‌ها در میان جوانان پرورش دهیم که در نتیجه خودباوری شاهد ایثارگری‌ها و از جان گذشتن‌ها خواهیم بود.

این مقام مسؤول با اشاره به اینکه شهید مدافع حرم شهید تاجبخش از طریق حضور در کانون‌های مساجد به خودباوری و جانفشانی رسید، افزود: از آنجا که جوانان، مخاطب اصلی مساجد و کانون‌ها هستند؛ با حوزه آموزش و پرورش تفاهم نامه‌ای منعقد شود تا بخشی از اوقات فراغت و برنامه‌های دانش آموزان از سوی کانون‌های مساجد تأمین و پر شود.

رضوانی با اشاره به اینکه بسیاری از شهدا در کانون‌های مساجد بزرگ شدند، عنوان داشت: از آنجا که رهبر انقلاب بر اهتمام به فضای مجازی تأکید فراوانی دارند؛ از این رو رونمایی از چنین پایگاهی و اطلاع رسانی فرهنگی در فضای مجازی بسیار ضروری به حساب می‌آید.

وی با بیان اینکه پایه‌گذاری تمدن اسلامی و ایرانی در بیانیه گام دوم انقلاب یکی از شاخصه‌های رهبری است، گفت: کانون‌های فرهنگی هنری مساجد می‌توانند خاستگاه و جایگاهی مناسب برای بسترسازی تمدن اسلامی و موضوعات فرهنگی باشند./۹۴۵۶/پ203/ب1
حاتم شرفی
ارسال نظرات