۱۹ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۶:۳۶
کد خبر: ۶۵۴۷۸۲

اجرای چهارمین مرحله رزمایش «کمک مومنانه» سپاه با اهدای خون در کردستان

اجرای چهارمین مرحله رزمایش «کمک مومنانه» سپاه با اهدای خون در کردستان
چهارمین مرحله رزمایش «کمک مومنانه» سپاه بیت‌المقدس با هدف اهدای خون و به منظور پیشگیری از کمبود خون در استان کردستان در حال انجام است.

به گزارش خبرگزاری رسا، در طول ماه مبارک رمضان، «کمک‌های مومنانه» سپاه بیت‌المقدس در راستای لبیک به فرمایش رهبر معظم انقلاب اسلامی در سه مرحله در میان خانواده‌های نیازمند برگزار شد.

اکنون نیز در ادامه طرح رزمایش «کمک مومنانه»، چهارمین مرحله این رزمایش با اهدای خون و به منظور پیشگیری از کمبود خون در استان کردستان در حال انجام است.

سرهنگ خسرو مسعودی، مسؤول سازمان بسیج مساجد و محلات سپاه بیت‌المقدس استان کردستان در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم ضمن قدردانی از تلاش‌های اصحاب رسانه در امر اطلاع‌رسانی و آگاهی‌بخشی عمومی در راستای جلوگیری از شیوع منحوس کرونا اظهار داشت: رزمایش کمک مومنانه در راستای لبیک به فرمان مقام معظم رهبری و کمک به مردم استان، در حال انجام است.

وی گفت: بنا بر اعلام انتقال خون استان در خصوص کمبود خون، بسیجیان و پاسداران برای اهدای خون در مرکز انتقال خون کردستان حضور می‌یابند.

مسؤول سازمان بسیج مساجد و محلات سپاه بیت‌المقدس استان کردستان افزود: همزمان با قیام خونین 15 خرداد مرحله چهارم رزمایش کمک‌های مومنانه به مدت یک هفته آغاز و تا 22 خرداد ادامه دارد.

وی بیان کرد: مرحله چهارم کمک‌های مومنانه در روزهای دوشنبه، سه شنبه و چهار شنبه برای سنندج پیش‌بینی شده و امیدواریم بسیجی‌های پایگاه‌های مقاومت این شهرستان، با مراجعه به سازمان انتقال خون کردستان نسبت به اهدای خون خود اقدام و دَین خود را به هم‌وطنان ادا کنند.

سرهنگ مسعودی ادامه داد: در سایر شهرستان‌ها نیز متولیان پایگاه‌های مقاومت مشغول به ثبت‌نام عموم بسیجیان برای اهدای خون هستند و امیدواریم بعد از اتمام این مرحله در سطح شهرستان سنندج، با هماهنگی سازمان انتقال خون، اکیپ‌های سیار به سایر شهرستان‌ها اعزام و نسبت به خونگیری اقدام کنند.

مسؤول سازمان بسیج مساجد و محلات سپاه بیت‌المقدس استان کردستان خاطرنشان کرد: در صورت نبود امکانات و عدم شرایط لازم برای خونگیری در شهرستان‌های استان، مقدمات کار برای انتقال پاسداران و بسیجیان به سنندج انجام می‌شود تا این عزیزان بتوانند خون خود را اهدا کنند.

سرهنگ مسعودی اظهار کرد: پاسداران و بسیجیان کردستانی با حضور در مرکز انتقال خون استان، خون خود را همانند گذشته برای سلامتی، عزت و سربلندی مردم اهدا می‌کنند و در راستای حفظ سلامتی مردم از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کنیم./1350/د102/ف

منبع: تسنیم
ارسال نظرات