۲۳ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۹:۵۴
کد خبر: ۶۵۵۰۴۵
مدیر حوزه علمیه خراسان جنوبی تأکید کرد؛

رسالت سنگین طلاب و روحانیان در تحقق جهش تولید

رسالت سنگین طلاب و روحانیان در تحقق جهش تولید
مدیر حوزه علمیه خراسان جنوبی با تأکید بر رسالت سنگین حوزه و حوزویان در تحقق شعار سال، گفت: طلاب و روحانیان برای تحقق جهش در تولید رسالت سنگینی بر عهده‌ دارند.

حجت‌الاسلام هابیل خسروی، مدیر حوزه علمیه خراسان جنوبی، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان جنوبی، با اشاره به نام‌گذاری شعار سال از سوی رهبر معظم انقلاب به‌عنوان «جهش تولید» و نقش حوزه علمیه در تحقق آن، اظهار داشت: لازم است حوزه و حوزویان برای تحقق جهش تولید با تمام قوا وارد عمل شوند.

وی افزود: در اقتصاد اسلامی تولید از جایگاه ویژه‌ای برخوردار است و زمینه پیشرفت و توسعه یک جامعه به میزان تولید داخلی آن وابسته است به همین دلیل نیاز به توجه بیشتری دارد.

حجت‌الاسلام خسروی اضافه کرد: در این راستا می‌بینیم که رهبر معظم انقلاب با سیاست و تدبیر عمیق و دقیق خود سال‌ها اقتصاد مقاومتی و تولید را محور نام‌گذاری سال انتخاب کرده و به دلیل اهمیت تولید سال جاری را هم به‌عنوان سال جهش تولید نام‌گذاری کردند.

وی ادامه داد: در روزگاری به سر می‌بریم که دشمنان اسلام بعد از شکست مفتضحانه در عرصه‌های فرهنگی، نظامی، علمی و غیره با تحریم‌های ناجوانمردانه و نابخردانه می‌خواهند عرصه را از نظر اقتصادی بر مردم ایران تنگ کنند تا بدین طریق زمینه نابودی اسلام و نظام اسلامی را فراهم کنند.

حجت‌الاسلام خسروی تصریح کرد: البته این رؤیایی است که کفار و مستکبرین با خود به گور می‌برند، چراکه رهبر ولایت مدار و مردم نجیب و با غیرت ایران اسلامی اجازه هیچ عرض ‌اندامی به دشمنان نداده و تمام نقشه‌های آن‌ها را در نطفه خفه می‌کنند.

وی خاطرنشان کرد: رهبر معظم انقلاب با رصد دقیق تحرکات دشمن و با دید وسیع و دقیق به توصیه‌ قرآنی «وَ أَعِدُّوا لَهُمْ مَا اسْتَطَعْتُمْ مِنْ قُوَّةٍ» سیاست اقتصاد مقاومتی را برای تقویت بنیان‌های اقتصادی کشور طراحی کردند.

حجت‌الاسلام خسروی افزود: رهبر معظم انقلاب چندین سال است که شعار سال را با مسائل اقتصادی گره می‌زنند هر سال یکی از شاخص‌های اقتصاد مقاومتی را سرلوحه کار قرار داده و به این طریق تقویت بنیه اقتصادی جمهوری اسلامی ایران را سرلوحه برنامه‌های دولت و ملّت قرار می‌دهند.

مدیر حوزه علمیه خراسان جنوبی با اشاره به رسالت سنگین طلاب و روحانیان در تحقق شعار سال، اظهار داشت: لازم است بیش ‌از پیش جهش در تولید که شامل جهش در تمام ابعاد تولید است مورد توجه حوزه و حوزویان قرارگرفته و در منابر و فرصت‌های پیش‌آمده به تبیین آن برای تولیدکنندگان و مصرف‌کنندگان بپردازند تا به فرهنگ غالب و عمومی تبدیل شود./9314/ت310/ف

هادی رحیمی
ارسال نظرات