۲۳ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۹:۴۹
کد خبر: ۶۵۵۰۷۸
سردار یوسفی مطرح کرد؛

فرهنگ غنی ایران و چیرگی بر بحران‌ها / تدابیر رهبرانه و شکست توطئه‌ها

فرهنگ غنی ایران و چیرگی بر بحران‌ها / تدابیر رهبرانه و شکست توطئه‌ها
سردار یوسفی گفت: ایران اسلامی با داشتن فرهنگ‌های غنی و معنوی بر همه چالش‌ها و بحران‌های داخلی و بین‌المللی چیره شده است.
سردار عباس یوسفی، مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، اظهارداشت: آمریکا و غرب بی برخوردار از فرهنگ دفاع مقدس است؛ از این رو نمی‌تواند بر بحران‌ها غلبه کند.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان، با بیان اینکه ایران اسلامی با داشتن فرهنگ‌های غنی و معنوی بر همه چالش‌ها و بحران‌های داخلی و بین المللی چیره شده است، خاطرنشان کرد: یک چالش کوچک که البته ریشه در یک معضل انسانی بزرگ در آمریکا دارد کل سیستم این کشور مدعی را به هم ریخته و پایه‌های لرزان این استکبار را بیش از پیش سست و شکننده کرده است.

این مقام مسؤول با اشاره به اعتراف کارشناسان آمریکایی و غربی مبنی بر اینکه آمریکای واقعی آن چیزی نیست که افکار عمومی و رسانه‌ای دنیا خلق کردند، عنوان داشت: دشمنان با راه اندازی جنگ ۸ ساله، بحران‌های بزرگ و تحریم‌های عظیم و مصیبت‌های فراوانی نتوانستند اساس نظام، انقلاب و کشور را لرزان کنند. انقلاب اسلامی را بلرزانند؛ چرا که فرهنگ غنی اعتقادی و اتکا به پیوست‌های معنوی در سایه تدابیر رهبران فرزانه انقلاب و هوشیاری و ایثار مردم مانع بود.

سردار یوسفی تصریح کرد: جوامع بشری به زودی به نهاد پاک دین مبین اسلام پی خواهند برد و خواهند فهمید که برابری و عدالت و صلح که تمام دنیا تشنه رسیدن به آن‌ها است در تار و پود مکتب اسلام چیده شدند.

وی ادامه داد: بحران‌ها و تضاد‌های انسانی در دل آمریکا و غرب کمک خواهند کرد تا بستری ذهنی فراهم شود تا ما بگوییم که بیش از ده مذهب و فرقه و گرایش در ایران اسلامی در کنار هم علیه دشمن جنگیدند و در کنار هم به خوبی در حال زندگی هستند.

سردار یوسفی اتفاقات اخیر آمریکا را درس عبرتی برای حامیان شیطان بزرگ دانست و گفت: اگر کمی به حافظه تاریخی مان رجوع کنیم خواهیم دید که رهبر فرزانه انقلاب بار‌ها رسیدن چنین ایامی در آمریکا را نوید داده بودند و چه بسا که همین تحولات، پایه و اساس همان وعده‌های الهی است که نوید می‌دهند هیچ ظلم و جنایتی در زمین پایدار نخواهد بود. /۹۴۵۶/ت310/ف
حاتم شرفی
ارسال نظرات