۲۶ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۱:۳۸
کد خبر: ۶۵۵۲۸۶
رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرری:

همزمان با روز تبلیغ و اطلاع رسانی دینی مبلغین ری ساماندهی می‌شوند

همزمان با روز تبلیغ و اطلاع رسانی دینی مبلغین ری ساماندهی می‌شوند
رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرری گفت: همزمان با قرار گرفتن در آستانه اول تیر و روز تبلیغ و اطلاع رسانی دینی، مبلغین ری ساماندهی می‌شوند.

به گزارش خبرگزاری رسا، حجت الاسلام علی کنگرلو در جلسه هم اندیشی برنامه‌های تبلیغی شهرستان ری که به مناسبت قرار گرفتن در آستانه اول تیرماه سالروز فرمان حضرت امام خمینی ره مبنی بر تشکیل سازمان تبلیغات اسلامی و روز تبلیغ و اطلاع رسانی دینی که با حضور حجت الاسلام سیدعلی شاهچراغی، امام جمعه و مسئولین ادارات اوقاف و امورخیریه، امور مساجد، حوزه‌های علمیه و جامعه وعاظ در دفتر امام جمعه ری برگزار شد با اشاره به نقش مبلغین و رسالت سازمان تبلیغات اسلامی گفت: با عنایت امام جمعه و نهادهای حوزوی و فرهنگی و دینی تعامل خوبی در برگزاری همایش‌های مختلف در مناسبت‌های مختلف برقرار شده است.

وی افزود: با توجه به رویکرد جدید سازمان تبلیغات اسلامی بنا داریم تا اول ماه محرم برنامه‌های مختلفی از قبیل تجلیل از پیشکسوتان تبلیغ و مبلغان جوان، تشکیل گروه‌های جهادی تبلیغی، تشکیل هسته‌ها و شبکه‌های تبلیغی را با همکاری مجموعه‌های مختلف شهرری برگزار کنیم.

کنگرلو گفت: با پیشنهاد اعضای جلسه مقرر شد ساماندهی مبلغین، تربیت مبلغین در تخصص‌های مختلف تبلیغی توسط سازمان تبلیغات اسلامی و همکاری حوزه‌های علمیه، اعزام مبلغ و سخنران با همکاری اداره اوقاف و امور خیریه در طول سال انجام شود.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرری عنوان داشت: ایجاد شناسنامه تبلیغ برای مراکز مختلف مانند ادارات و نهادها و مراکز صنعتی و کارگری که روحانیون اعزام می‌شوند توسط اداره تبلیغات شهرری انجام شود و همه این برنامه‌ها مقدمه‌ای است برای کنگره بزرگ تبلیغ که در سال ۱۴۰۰ در کشور برگزار خواهد شد.

گفتنی است که در این جلسه حجت الاسلام سیدعلی شاهچراغی، امام جمعه شهرری با تاکید بر لزوم ساماندهی و تربیت مبلغان گفت: همه ظرفیت‌های شهرستان در این مسیر استفاده شود چرا که حوزه‌های علمیه نقش مهمی در تربیت و کادر تبلیغی مانند امام جماعت و سخنران دارند.

ارسال نظرات