۲۷ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۰
کد خبر: ۶۵۵۳۵۸
آیت الله توکل در گفت و گو با رسا:

مذاکره و ارتباط با آمریکا نتیجه ای جز ذلت و خواری ندارد

مذاکره و ارتباط با آمریکا نتیجه ای جز ذلت و خواری ندارد
نماینده خبرگان با انتقاد از افرادی که نسبت به دستاوردهای انقلاب برخورد غرض ورزانه می کنند، تأکید کرد که مذاکره و ارتباط با آمریکا نتیجه ای جز ذلت و خواری ندارد.

آیت الله سید رحیم توکل نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری در گفت و گو با خبرنگار سرویس سیاسی خبرگزاری رسا در وصف بزک کنندگان آمریکا اظهار داشت: اگر انسان بتواند خدمات جمهوری اسلامی را ناچیز ببیند و دشمنی آمریکا را توجیه کند، از نظر شخصیتی انسانی پست است.

وی با بیان این که خدمات 50 سال پهلوی با یک سال خدمات انقلاب اسلامی قابل قیاس نیست، گفت: این که فردی خدماتی از جمله فناوری های موجود، اختراعات و اکتشافات در انقلاب را نبیند، یا نادان و یا مزدور است و نمی توان برای چنین فردی وجه ثالثی دید.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به این که دشمن به عزت انقلاب اسلامی اعتراف کرده است، تصریح کرد: در ابتدای انقلاب توانایی ساخت یک سوزن را نداشتیم اما اکنون ماهواره، زیردریایی، جنگنده و موشک های نقطه زن می سازیم که در گذشته خبری از ساخت این ها در داخل کشور نبود. و امروز صادر کننده آنها هستیم.

وی با اشاره بخ سرعت پیشرفت های انقلاب اسلامی نسبت به سایر کشورها افزود: در پیشرفت برخی موارد از دیگر کشورهای دنیا در پیش هستیم؛ آمریکا با کدام مملکت ارتباط برقرار کرد و آن کشور را ذلیل و خوار نکرد؟ نمونه ای نمی توان در این خصوص ذکر کرد.

آیت الله توکل مضرات ارتباط با آمریکا اشاره کرد و اظهار داشت: با نگاهی به عربستان، کویت و مصر و دیگر کشورها می توان دریافت که آمریکا با هر کشوری که ارتباط برقرار کرد، آن را ذلیل کرد، چرا که هدف آن اصلاح و ساختن نیست، بلکه به دنبال چپاول گری است؛ به عنوان مثال، آمریکا از عربستان 500 میلیارد دریافت کرد و آن کشور را گاو شیرده خطاب کرد.

وی درباره همدلی و خدمت رسانی به مردم در پیشگیری از شیوع کرونا در ایران گفت: این کمال حقارت و پستیِ افرادی است که این خدمات جمهوری اسلامی دیده نشود؛ در قضیه کرونا که دنیا در آن مانده است، ایران در میدان عمل به صورت عالی حاضر شد و مردم مشتاقانه در میدان حاضر شدند و کمبود ها را جبران و به نیازمندان کمک مؤمنانه کردند.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری تصریح کرد: این که فردی این خدمات را ببیند و حرف های احمقانه را بزند، خیلی بی انصافی است و این نیست، جز این که چنین افرادی سرشان را مثل کبک در برف کرده اند تا جایی را نبینند./822/ت302/ق

مهدی فلاحی
ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۹ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۵
جانا سخن سخن از زبان ما می گویی
0
0
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۹ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۵:۲۶
بعضی آنچنان پرتند که عزت را در توجه دشمنان درجه می دانند !
0
0