۲۷ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۷
کد خبر: ۶۵۵۳۷۲
رییس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه لرستان:

نماز جمعه پایگاه بصیرت و معنویت است

نماز جمعه پایگاه بصیرت و معنویت است
حجت الاسلام دانشی نماز جمعه را پایگاه بصیرت و معنویت خواند و گفت: در راستای اقامه نماز جمعه دراستان تصمیمات جدیدی با توجه به وضعیت کرونا در استان گرفته می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام «اصغر دانشی» رییس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه لرستان ظهر امروز، در جمع خبرنگاران که در دفتر وی برگزار شد، گفت: در زمینه برگزاری نماز جمعه در استان لرستان با توجه به اعلام وضعیت از سوی ستاد مبارزه با ویروس کرونا، چهارشنبه هر هفته تصمیماتی گرفته شود.

وی با بیان اینکه حفظ سلامتی مردم اولویت ما است، افزود: خوشبختانه عامه مردم پروتکل های بهداشتی را رعایت می کنند و این همکاری باید تقویت شود تا هرچه زودتر شاهد مهار کامل ویروس کرونا و قطع زنجیره انتقال باشیم.

حجت الاسلام دانشی با بیان اینکه طرح اقامه نماز جمعه را به صورت تدریجی در شهرستان های دارای وضعیت سفید استان در دستور کار قرار داریم، اظهار داشت: امروز مقدمات ضروری برای بازگشایی نمازهای جمعه مورد بررسی قرار گرفته است.

وی ادامه داد: امید است با اقامه نماز جمعه از برکات این نماز سیاسی عبادی بهره مند شویم و همچون گذشته شاهد حضور پرشور مردم در نمازهای جمعه باشیم.

رییس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه لرستان یادآور شد: هم اکنون در شهرهای سپیددشت، نورآباد، معمولان، پلدختر و چگنی که وضعیت سفید دارند نماز جمعه اقامه می‌شود.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: احتمال می رود در این هفته از وضعیت مطلوب‌تری در استان برخوردار باشیم و نماز جمعه در چند شهر دیگر برگزار شود.

حجت الاسلام دانشی نماز جمعه را پایگاه بصیرت بخشی و معنویت و عبادت خواند و بیان داشت: حضور در نماز جمعه خنثی کننده توطئه های دشمن است.

وی تصریح کرد: از مردم می خواهیم در شهرهایی که نماز جمعه اقامه می شود با رعایت پروتکل های بهداشتی و همراه داشتن مهر و سجاده شخصی در مصلای نماز جمعه حاضر شوند./9451/پ210/ق

ارسال نظرات