۲۹ خرداد ۱۳۹۹ - ۲۲:۲۸
کد خبر: ۶۵۵۵۱۹
نماینده مردم کوهدشت و رومشکان در مجلس:

توسعه گردشگری راهبردی مهم در توسعه اقتصادی است

توسعه گردشگری راهبردی مهم در توسعه اقتصادی است
حجت الاسلام مبلغی توسعه گردشگری را از مؤلفه‌های مهم توسعه اقتصادی خواند و گفت: برای نقش آفرینی در این زمینه باید از ظرفیت‌های گردشگری بهره‌مند شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام محمدرضا مبلغی، نماینده مردم کوهدشت و رومشکان در مجلس شورای اسلامی، بعد از ظهر امروز در جمع خبرنگاران گفت: یکی از راهبردهای مهم و اساسی در توسعه و پیشرفت اقتصادی توسعه گردشگری است.

وی بر ضرورت تقویت زیرساخت ها و رونق گردشگری تأکید کرد و افزود: در استان لرستان نیز ظرفیت های گردشگری فراوانی وجود دارد که باید مورد بهره برداری قرار گیرد.

حجت الاسلام مبلغی در ادامه به وجود ظرفیت گردشگری در اطراف سد سیمره در شهرستان کوهدشت اشاره کرد و اذعان داشت: باید زیرساخت لازم برای توسعه این ظرفیت تقویت شود.

وی در ادامه یادآور شد: در سایه رونق گردشگری و بهره مندی از این ظرفیت می توان اقدامات مؤثری در رونق رشد و شکوفایی اقتصادی انجام داد.

نماینده مردم کوهدشت و رومشکان در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: هم اکنون راه سازی تا کنار آب سیمره و  ایجاد زیرساخت و تفریحگاه برای مردم در دستور کار قرار گرفته است.

حجت الاسلام مبلغی بیان کرد: در زمینه تقویت زیرساخت ها در توسعه گردشگری اطراف سد سیمره تا حد امکان از امکانات دولتی بهره مند خواهیم شد./9451/پ310/ف

ارسال نظرات