۲۹ خرداد ۱۳۹۹ - ۲۳:۴۳
کد خبر: ۶۵۵۵۵۸
مسؤول رسانه‌ای حوزه علمیه الغدیر مطرح کرد؛

آغاز مصاحبه از داوطلبان تحصیل در حوزه الغدیر / برگزاری حضوری امتحانات نهایی

آغاز مصاحبه از داوطلبان تحصیل در حوزه الغدیر / برگزاری حضوری امتحانات نهایی
حجت الاسلام فرطوسی با اشاره به آغاز مصاحبه از داوطلبان حوزه گفت: حوزه الغدیر از ۲۵ خردادماه، مصاحبه از ثبت نام کنندگان را آغاز کرد که تا روز‌های آینده ادامه خواهد داشت.
حجت الاسلام مصطفی فرطوسی، مسؤول رسانه‌ای حوزه علمیه الغدیر، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، با اشاره به آغاز مصاحبه‌های سراسر حوزه‌های علمیه از داوطلبان علاقه‌مند به تحصیل در حوزه عنوان داشت: حوزه الغدیر از یک شنبه (۲۵ خردادماه) مصاحبه از ثبت نام کنندگان را آغاز نمود که تا روز‌های آینده ادامه خواهد داشت.

مسؤول رسانه‌ای حوزه علمیه الغدیر با بیان اینکه مباحث قرآنی و هدف از تحصیل در حوزه محور مصاحبه با ثبت نام کنندگان است، اظهارداشت: از شنبه (۳۱ خردادماه) امتحانات نیمسال دوم تحصیلی حوزه الغدیر به صورت حضوری و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی آغاز خواهد شد.

حجت الاسلام فرطوسی با بیان اینکه حوزه الغدیر تنها مدرسه تخصصی قرآن فعال زیر نظر آیت الله حیدری است، عنوان داشت: طلاب پذیرش‌ شده در مدرسه، بر آموزش دروس حوزوی، به صورت تخصصی حفظ قرآن، قرائت و تفسیر قرآن کریم را فرا می‌گیرند.

وی خاطرنشان کرد: مؤسسه قرآنی الغدیر وابسته به حوزه، دوره حفظ «ربیع‌القلوب» را برای تابستان ویژه پسران شاغل در پایه‌های تحصیلی هشتم تا دوازدهم تدارک دیده است.

حجت الاسلام فرطوسی همچنین از اجرای طرح هر طلبه یک کتاب خبر داد و توزیع ۵۰۰ بسته معیشتی در «غیزانیه»، «کارون»، «رامشیر» و «دشت آزادگان» خبر داد./۹۴۵۶/ت310/ف
حاتم شرفی
ارسال نظرات