۳۰ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۶:۲۵
کد خبر: ۶۵۵۵۷۰
آیت الله شاهچراغی:

دستگاه قضا در برخورد با مفسدان و دانه درشت‌ها انقلابی عمل می‌کند

دستگاه قضا در برخورد با مفسدان و دانه درشت‌ها انقلابی عمل می‌کند
نماینده ولی فقیه در استان سمنان ضمن قدردانی از اقدامات قوه قضائیه در مبارزه با مفسدان و دانه درشت ها، گفت: امروز قوه قضائیه به معنای واقعی نهادی انقلابی و مردمی است.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا از سمنان، آیت الله سید محمد شاهچراغی در خطبه‌های امروز نماز جمعه سمنان که برای نخستین بار پس از محدودیت‌های کرونایی با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در مصلی بزرگ نماز جمعه شهر سمنان برگزار شد، ضمن ستودن اقدامات انقلابی رییس و مجموعه قوه قضائیه در دوران ریاست آیت الله رئیسی و مقابله بی قید و شرط با مفسدان اقتصادی و دانه درشت ها؛ از رییس دستگاه قضا برای سفر به استان سمنان دعوت کرد.

نماینده ولی فقیه در استان سمنان با اشاره به اینکه محاکمه کسانی که با بی شرمی اموال بیت المال را تحت هر عنوان به غارت برده اند امید به اجرای عدالت را در جامعه به وجود آورد، بر حمایت مردم از اقدامات قوه قضائیه در برخورد با مفاسد اقتصادی و اجتماعی تأکید کرد و افزود: قوه قضائیه در واقع تیغ برّان نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

آیت الله شاهچراغی برخورد با مفسدان اقتصادی همچون طبری و منصوری را نشانه جدیت دستگاه قضا در ریشه کنی فساد دانست و خاطرنشان کرد: مردم در سطح استان‌ها هم با مشکلات جدی در ارتباط با دستگاه قضا مواجه هستند که در برخی مواقع با مراجعه به دادگستری‌ها و دادسرا‌ها رفع نمی‌شود و سفر رییس محترم قوه قضائیه می‌تواند در این زمینه گره گشا باشد.

امام جمعه سمنان در ادامه با تقدیر از خدمات و تلاش‌های انجام شده از ابتدای شیوع ویروس کرونا، خواستار تداوم هوشیاری مردم در این زمینه شد و با بیان اینکه کرونا تمام نشده است، گفت: بسیاری از مشاغل و خانواده‌ها در جریان شیوع این بیماری آسیب‌های جدی دیدند و اجرای رزمایش مواسات و کمک مؤمنانه با رهنمود‌های رهبر معظم انقلاب از شایسته‌ترین کار‌هایی بود که در این زمینه انجام شد و بی شک این فعالیت‌ها باید ادامه یابد. /۹۷۷/پ210/ق
جواد رمضانیان
ارسال نظرات