۳۰ خرداد ۱۳۹۹ - ۲۰:۱۹
کد خبر: ۶۵۵۵۷۸
آیت الله طباطبایی:

تحریم آمریکا، مردم مظلوم سوریه را هدف گرفته است

تحریم آمریکا، مردم مظلوم سوریه را هدف گرفته است
نماینده ولی فقیه در سوریه گفت: تحریم های آمریکا علیه سوریه ضد حقوق بشر و ضد قوانین بین المللی است که مردم مظلوم سوریه را هدف گرفته است.

به گزارش بین الملل خبرگزاری رسا، آیت الله سید ابوالفضل طباطبایی اشکذری نماینده ولی فقیه در سوریه در خطبه های نمازجمعه این هفته دمشق که در مصلی حرم حضرت زینب سلام الله علیها برگزار شد، تحریم های جدید آمریکا ضد مردم سوریه را به شدت محکوم کرد و اظهار داشت: تحریم های آمریکا نشان از ضعف کاخ سفید نسبت به اجرای سیاست‌های خود نسبت به منطقه ما است.

خطیب نماز جمعه دمشق ادامه داد: تحریم های آمریکا ضد حقوق بشر و ضد قوانین بین المللی است که مردم مظلوم سوریه را هدف گرفته است.

آیت الله طباطبایی در ادامه با خطاب قرار دادن ترامپ به او گفت: ای ترامپ احمق! تو خودت در اداره کشور خودت به شدت ناتوانی و خیابان های واشنگتن مملو از تظاهر کنندگان ضد سیاست های تو است و مردم آمریکا نیز تو را احمق خطاب می کنند، آن وقت مردم مظلوم سوریه را تحریم های ظالمانه می کنید!

نماینده ولی فقیه در سوریه با بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران تحریم های آمریکا علیه سوریه را به شدت محکوم می کند، تاکید کرد: ملت ایران و محور مقاومت همان طور که در میدان های جنگ در کنار ملت سوریه بودند در این موقع سخت و جنگ اقتصادی نیز در کنار ملت سوریه خواهند بود.

وی ادامه داد: همان طور که ایران ملت فلسطین را رها نکرد ملت سوریه عزیز را رها نخواهد کرد و به آنها کمک خواهد کرد تا به زودی شاهد نابودی آمریکا و رژیم صهیونیستی خواهیم بود.

آیت الله طباطبایی در پایان حلول ماه مبارک ذی القعده و ایام ولادت حضرت معصومه و امام رضا علیهما السلام را تبریک گفتند.

ارسال نظرات