۰۴ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۵:۴۴
کد خبر: ۶۵۳۷۳۲
نماینده ولی‌فقیه در سوریه:

شهدا با نثار خون مطهر خود برای ما عزت، کرامت، شرافت و امنیت آوردند

شهدا با نثار خون مطهر خود برای ما عزت، کرامت، شرافت و امنیت آوردند
نماینده ولی فقیه در سوریه تصریح کرد: جایزه عبودیت برای برندگان مسابقه الهی رمضان مغفرت و تقرب به خداست و شقی و بیچاره کسی است که از غفران الهی در این ماه عزیز محروم شود.

به گزارش خبرگزاری رسا، آیت‌الله سید ابوالفضل طباطبایی نماینده ولی فقیه در سوریه طی پیامی تصویری به‌مناسبت عید فطر، با تبریک این عید سعید اظهار داشت: ماه رمضان امسال به‌دلیل شیوع کرونا و تعطیلی مراسم متفاوت بود اما مردم از معنویت و ارتباط با خدا غافل نشدند و مراسم را مجازی و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار کردند.

وی با تقدیر از مردم و با اشاره به حدیث پیامبر اکرم (ص) که عید فطر را روز دریافت جایزه الهی عنوان کردند، تاکید کرد: جایزه عبودیت در ماه رمضان برای برندگان این مسابقه الهی، بهره‌مندی از مغفرت و تقرب الهی است.

آیت‌الله طباطبایی با ابراز تاسف برای کسانی که در این مسابقه الهی مردود شدند، آنها را مشمول این کلام پیامبر اکرم(ص) دانست که در وصف آنها فرمودند شقی و بیچاره کسی است که در ماه رمضان از غفران الهی محروم شود.

نماینده مقام معظم رهبری در سوریه، عدم فراموشی زحمات شهدا را بر همگان ضروری دانست و‌ گفت: شهدای ما با نثار خون مطهر خود برای ما عزت، کرامت، شرافت و امنیت آوردند.

آیت‌الله طباطبایی ادامه داد: ما نباید تکریم خانواده شهدا را فراموش کنیم چرا که آنها و عزیزانشان که ایثارگرانه از جان خود گذشتند، حق بزرگی بر گردن تک‌تک‌مان دارند.

وی در پایان سخنان خود از همه کسانی که در احیای روز جهانی قدس هم تلاش کردند، تقدیر و تجلیل کرد.

ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۵ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۵
سلام عرض تبریک عید سعید فطر و قبولی طاعات و عبادات
0
0