۳۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۱
کد خبر: ۶۵۵۶۱۱
از سوی اداره حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان؛

خبرنگار خبرگزاری رسا در خوزستان، مورد تجلیل قرار گرفت

خبرنگار خبرگزاری رسا در خوزستان، مورد تجلیل قرار گرفت
خبرنگار خبرگزاری رسا در خوزستان از سوی اداره حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان مورد تجلیل قرار گرفت.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، صبح امروز، طی مراسمی در دفتر خبرگزاری دفاع مقدس خوزستان از حاتم شرفی، خبرنگار خبرگزاری رسا در خوزستان تجلیل به عمل آمد.

در این مراسم هوشنگ نوبخت، مدیر روابط عمومی و تبلیغات اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان اظهار داشت: رسانه‌های متعهد و دغدغه‌مند خوزستان باید مسیر همکاری و محتواسازی در حوزه نشر دفاع مقدس را بر عهده گیرند و در این عرصه پیشتاز باشند.

مدیر روابط عمومی و تبلیغات اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان با بیان اینکه رسانه‌های استان پیشتاز در انعکاس اخبار حوزه دفاع مقدس هستند، عنوان داشت: به بهانه چهلمین سالگرد دفاع مقدس طی فرآیندی و در چندین نوبت از رسانه‌ها و خبرنگاران فعال در حوزه ترویج اخبار و فرهنگ دفاع مقدس استان تجلیل به عمل آمد.

نوبخت بیان داشت: در این آشفته بازار رسانه‌ای و فضای مجازی که بستر مناسبی برای بدخواهان ایران اسلامی شده وظیفه افسران جنگ نرم است که با سلاح تدبیر و سواد رسانه‌ای از قشر جوان مملکت در مقابل این همه بمباران‌های خبری محافظت و مراقبت کنند.

وی با اشاره به اینکه خبرگزاری رسا در انعکاس اخبار حوزه دفاع مقدس پیشگام است، خاطرنشان کرد: رسانه‌های انقلابی بیش از بیش جوانان را با فرهنگ دفاع مقدس آشنا کنند تا نسل کنونی بداند که خون‌های بسیاری در راه آزادی و استقلال ایران اسلامی فدا شده است.

در پایان این مراسم، هدیه‌ای فرهنگی از سوی اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان به خبرنگار «خبرگزاری رسا»، اهدا شد. /۹۴۵۶/پ210/ق
حاتم شرفی
ارسال نظرات