۱۸ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۶:۳۲
کد خبر: ۶۵۴۷۰۳
در راستای محکومیت تحریم‌های وضع شده علیه مقامات استانی؛

ورزشکار خوزستانی، مدال‌های خود را به فرمانده سپاه استان تقدیم کرد

ورزشکار خوزستانی، مدال‌های خود را به فرمانده سپاه استان تقدیم کرد
رضا بوعذار، از ورزشکاران بنام خوزستانی، مدال‌های دریافتی خود را در مخالفت با تحریم‌های وضع شده آمریکا به فرمانده سپاه استان، به نامبرده تقدیم کرد.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، سردار حسن شاهواپور، فرمانده سپاه حضرت ولی عصر (عج) خوزستان، پیش از ظهر امروز، به همراه جمعی از فرماندهان سپاه استان و با رعایت پروتکل بهداشتی از ورزشکار با غیرت مدال آور دو ومیدانی رضابوعذار در شهرستان اهواز تقدیر و تجلیل به عمل آورد.

در همین باره سرگرد رضا باقری، مسؤول سازمان بسیج ورزشکاران سپاه حضرت ولی عصر (عج) خوزستان، اظهارداشت: ورزشکار خوزستانی در درراستای تحریم ناجوانمردانه سردار شاهوارپور، فرمانده سپاه استان از سوی آمریکای جنایتکار و نژادپرست، مدال‌های خود را به این فرمانده تقدیم کرد.

مسؤول سازمان بسیج ورزشکاران سپاه حضرت ولی عصر (عج) خوزستان بیان داشت: رضا بوعذار از ورزشکاران و مدال آوران استان خوزستان در رشته ورزشی دو میدانی در حرکتی انقلابی و جهادی به پاس ارج نهادن به زحمات و تلاش‌های مخلصانه سردار شاهوارپور، مدال‌های خود را تقدیم سردار نموده و از حرکت آمریکای جنایتکار اعلام انزجار کرد.

سرگرد باقری ادامه داد: پس از این حرکت انقلابی، سردار شاهوارپور تصمیم به دیدار با ورزشکار نموده و از چنین اقدام انقلابی، تقدیر و تشکر کرد.

وی با بیان اینکه تقدیر از خبرنگاران ورزشکاران در دستور کار بسیج ورزشکاران استان قرار دارد، خاطرنشان کرد: در روز‌های آینده از خبرنگاران بسیجی منعکس کننده رویداد‌های ورشی سپاه استان در روز‌های آینده تجلیل به عمل خواهد آمد./۹۴۵۶/ت303/ف
حاتم شرفی
ارسال نظرات