۰۸ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۶:۴۸
کد خبر: ۶۵۳۹۹۰
به همت گروه‌های جهادی؛

شبکه آبرسانی چندین روستای غیزانیه به سرانجام می‌رسد

شبکه آبرسانی چندین روستای غیزانیه به سرانجام می‌رسد
سردار شاهوارپور با اشاره به اینکه چند روستای غیزانیه شبکه آبرسانی ندارند، گفت: بنا است با کمک گروه‌های جهادی شبکه آبرسانی این چند روستا را به سرانجام برسانیم.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، سردار شاهوارپور، فرمانده سپاه حضرت ولی عصر (عج) خوزستان، ظهر امروز در بازدید از منطقه محروم غیزانیه با اشاره به اینکه ۸۵ روستا در این منطقه وجود دارد، خاطرنشان کرد: دامداری و کشاورزی عمده شغل اهالی روستا است و آب موجود به علت فرسودگی خطوط لوله کشی، برای خودشان و دام هایشان ناکافی است.

فرمانده سپاه حضرت ولی عصر (عج) خوزستان با بیان اینکه از سال ۹۵ بنابر تقویت سیستم آبرسانی بود، عنوان داشت: فاز اول آبرسانی به طول ۲۴ کیلومتر از رودخانه کارون تا منطقه صفیره است که در هفته آینده به بهره برداری خواهد رسید.

این مقام مسؤول با اشاره به اینکه فاز دوم آبرسانی به طول ۲۸ کیلومتر است که ۶ کیلومتر آن تأمین شده و مابقی نیازمند لوله‌هایی به قطر ۶۰۰ میلی متر است، بیان داشت: در زمان کنونی نیاز اصلی تانکر‌های حمل آب است که سپاه ورود کرده و گروه‌های جهادی اقدام به تهیه تانکر کردند همچنین از فردا ۲۰ تانکر افزوده خواهند شد.

سردار شاهوارپور با اشاره به اینکه با پایان بخشی فاز اول آبرسانی بخشی از مشکلات غیزانیه حل خواهد شد، گفت: چندین روستای غیزانیه شبکه آب ندارند، بنا است با کمک گروه‌های جهادی شبکه آبرسانی این چند روستا را با طرحی که آبفا ارائه می‌دهد، به سرانجام برسانیم.

وی با بیان اینکه آب چاه روستا‌ها شور شده است، اظهار داشت: با مدیر آب و فاضلاب استان، معاون عمرانی استانداری و مسؤولان محلی، جلسه‌ای در منطقه غیزانیه تشکیل شد همچنین با مدیر عامل شرکت نفت و فولاد برای ارسال تانکرها، ارتباطاتی برقرار شد.

فرمانده سپاه حضرت ولی عصر (عج) خوزستان اضافه کرد: با فرمانده کل سپاه ارتباط برقرار شد تا در زمینه بحث لوله‌های انتقال آب، از قرارگاه خاتم الانبیاء برای فاز دوم پروژه کمک بگیریم./۹۴۵۶/پ203/ب1
حاتم شرفی
ارسال نظرات