۳۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۵
کد خبر: ۶۵۵۶۱۳
حجت الاسلام و المسلمین قبانچی:

دستانی که بعثی ها را از منصب ها پایین کشید، همچنان قدرتمند است

دستانی که بعثی ها را از منصب ها پایین کشید، همچنان قدرتمند است
امام جمعه نجف اشرف طی سخنانی بیان داشت: دستانی که بعثی ها را از تصدی منصب ها پایین کشید، همچنان قدرتمند است و اجازه قدرت گرفتن مجدد به آنها را نخواهد داد.

به گزارش خبرنگار بین الملل خبرگزاری رسا در نجف اشرف، حجت الاسلام و المسلمین سید صدالدرین قبانچی امام جمعه نجف اشرف طی سخنانی بر ضرورت رعایت دستور العمل های بهداشتی برای مبارزه با کرونا تأکید کرد و افزود: این دستور العمل ها افزون بر بعد انسانی و بهداشتی، بعد شرعی نیز دارند.

وی با اشاره به عملیات هلی برن ترکیه در خاک عراق، خاطر نشان ساخت: ما خواستار همزیستی مسالمت آمیز با کشورهای همسایه هستیم و هر گونه عملیات نظامی علیه خاک عراق را محکوم می کنیم.

حجت الاسلام و المسلمین قبانچی ادامه داد: استکبار آمریکا با وجود بحران های کرونا و نژادپرستی در این کشور همچنان در عراق ادامه دارد و همه این مسأله حاکی از قرار گرفتن آمریکا در لبه پرتگاه است.

وی افزود: حکومت عراق مسؤول قدرت گرفتن مجدد بعثی ها و تروریست ها و بدست گرفتن پست های بالا هستند، با اینکه دستانی که آنها را از این منصب ها بیرون انداخت، همچنان قدرتمند است و اجازه این کار را به آنها نخواهد داد.

حجت الاسلام و المسلمین سید صدالدرین قبانچی امام جمعه نجف اشرف در ادامه به بیان احادیثی از امام صادق(ع) به مناسبت سالروز شهادت این امام همام پرداخت.

گفتنی است که عالمان دینی عراق و خطیبان جمعه این کشور، در سخنرانی های روز گذشته(جمعه) به سالروز شهادت امام صادق(ع) اشاره و آموزه هایی در این رابطه بیان کردند./983/ب

 

ارسال نظرات