۳۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۹
کد خبر: ۶۵۵۶۱۹

تقدیر از تلاش‌های حجت‌الاسلام والمسلمین بهجت‌پور در هیات امنای جامعه الزهرا

تقدیر از تلاش‌های حجت‌الاسلام والمسلمین بهجت‌پور در هیات امنای جامعه الزهرا
پس از قبول استعفای حجت‌الاسلام و‌المسلمین بهجت پور، از زحمات و همراهی وی در هیات امنای جامعه الزهرا علیهاالسلام تجلیل به عمل آمد.

به گزارش خبرگزاری رسا، حجت‌الاسلام والمسلمین بهجت‌پور در جلسه اخیر هیأت امنای جامعه الزهرا علیهاالسلام از عضویت در این هیات امنا استعفا کرد که این درخواست مورد پذیرش حجت‌الاسلام والمسلمین ربانی، رئیس هیات امنا واقع شد و از زحمات و همراهی وی در هشت سال گذشته تجلیل به عمل آمد.

حجت‌الاسلام والمسلمین ربانی در این جلسه با قدردانی از همراهی حجت‌الاسلام والمسلمین بهجت‌پور، حضور وی در هیات امنای جامعه‌الزهرا علیهاالسلام را حضوری اثرگذار و خیرخواهانه عنوان کرد.

همچنین حجت‌الاسلام والمسلمین مدنی، مدیر جامعه الزهرا علیهاالسلام با تشکر از حجت‌الاسلام والمسلمین بهجت‌پور گفت: همواره از نظرات و نصیحت‌های مشفقانه ایشان در بحث مدیریت استقبال کرده‌ و خواهیم کرد.

وی با اشاره به همکاری و همراهی دو مجموعه جامعه الزهرا علیهاالسلام و مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران در مقاطع مختلف، اظهار داشت: استفاده از ظرفیت دیتاسنتر حوزه علمیه خواهران برای استقرار برخی از سرورهای جامعه الزهرا علیهاالسلام و بهره‌گیری از ظرفیت مدارس استانی این مرکز برای برگزاری آزمون‌های طلاب غیرحضوری و مجازی نمونه‌ای از این همکاری‌ها است.

در ادامه حجت‌الاسلام والمسلمین بهجت‌پور با تشکر از اعضای هیات امنا گفت: برای بنده جامعه الزهرا علیهاالسلام خانه اصلی است. جامعه الزهرا علیهاالسلام نهادی است که به طور خاص مورد عنایت حضرت امام راحل و مقام معظم رهبری دام‌ظله‌العالی بوده و هست و این مرکز نماد آرزوی ما در مورد طلاب خواهر است.

وی افزود: همواره تاکید داشتم که مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران باید بتواند از تجارب این مجموعه و ظرفیت‌های آن استفاده کند و بسیار مشتاق بودم تا بتوانم در دوره مسئولیتم این کار را تسهیل کنم.

مدیر حوزه‌های علمیه خواهران با اشاره به اینکه باید از جامعه الزهرا علیهاالسلام انتظارات بسیار فاخر داشت، اظهار داشت: اگر بنا باشد تابلوی موفقی برای حوزه علمیه خواهران ترسیم کنیم، آن تابلو بی‌گمان جامعه الزهرا علیهاالسلام است و من فکر می‌کنم تا استقرار یک حوزه قوی و سربلند در مرکز مدیریت حوزه علمیه خواهران فاصله داریم و تصورم این است که باید ده سال طی کرد تا به امروز جامعه الزهرا علیهاالسلام رسید.

وی خاطرنشان کرد: الان هم نه به عنوان عضو هیات امنا بلکه به عنوان مدیر حوزه‌های علمیه خواهران معتقدم تمام تلاش ما باید در این باشد که این دو مجموعه بهم گره بخورد، چرا که هیچ جایی امین‌تر، عزیزتر، نزدیک‌تر و مهربان‌تر از جامعه الزهرا علیهاالسلام به مرکز مدیریت نیست.

حجت الاسلام والمسلمین بهجت‌پور در پایان اظهار امیدواری کرد تا بتواند در نقش و شکل‌های دیگر در خدمت مجموعه ارزشمند و فرهیخته جامعه الزهرا علیهاالسلام باشد.

شایان ذکر است، حجت‌الاسلام و‌المسلمین بهجت پور از سال ۱۳۹۱ به عنوان عضو حقیقی و پس از تصدی مدیریت مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران به عنوان عضو حقوقی در هیأت امنای جامعه الزهرا علیهاالسلام حضور داشت که پس از ابلاغ اساسنامه جدید از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی با توجه به تغییر ترکیب اعضای هیأت امنا و حذف اعضای حقوقی آن، ایشان نسبت به استعفا از عضویت هیأت امنای جامعه الزهرا علیهاالسلام اقدام کرد./1324/د102/ب1

مصطفی رستمی
ارسال نظرات