۳۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۲۳:۲۹
کد خبر: ۶۵۵۶۹۸
نماینده ولی فقیه در لرستان:

حضور روحانیت در صحنه‌های مختلف خنثی کننده توطئه‌های دشمن است

حضور روحانیت در صحنه‌های مختلف خنثی کننده توطئه‌های دشمن است
حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی به حضور فعال روحانیت در صحنه اشاره کرد و گفت: حضور روحانیت خنثی کننده توطئه های دشمنان است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام والمسلمین سیداحمدرضا شاهرخی، نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم آباد، شامگاه امروز در دیدار با علما و روحانیون بروجرد که در دفتر امام جمعه این شهرستان برگزار شد، گفت: روحانیت به عنوان ادامه دهنده راه انبیا همواره در صحنه حضوری فعال دارد.

وی با اشاره به تلاش نظام سلطه که در طول ۲۵۰ سال از هر فرصت و سرمایه و ابزاری برای دین زدایی و اسلام زدایی استفاده کرده است، یادآور شد: امام راحل توطئه های دشمن را با پیروزی انقلاب نقش بر آب کرد.

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی با اشاره به اینکه دشمن همواره از هر زمان و ابزاری برای ضربه زدن به اسلام و انقلاب استفاده می کند و در راه به گمراهی کشاندن نسل جوان است، اظهار داشت: امروز نیز روحانیت به عنوان پاسدار مرزهای عقیدتی در جامعه فعال است.

وی ادامه داد: تا زمانی که روحانیت در صحنه حاضر است تمام نقشه های شوم دشمن علیه اسلام و انقلاب نقش بر آب خواهد بود. روحانیت در طول تاریخ در تلاش بوده تا انسان را به منزلت تقوا برساند و در انجام رسالت خویش و هدایت جامعه کوتاهی نمی کند.

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی در پایان به پیشینه جهانی بروجرد و اینکه در مقطعی از زمان بزرگان و علمای زیادی در این شهر می زیستند اشاره کرد و اذعان داشت: مردم از وجود علمای بزرگی همچون آیت الله بروجردی(ره) بهره مند می شدند و این شهرستان سرداران و شهدای بزرگی را در دفاع از میهن اسلامی تقدیم انقلاب اسلامی کرده است./9451/پ310/ف

ارسال نظرات