۳۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۲۰:۱۴
کد خبر: ۶۵۵۶۵۵
حجت الاسلام شکریان خبر داد؛

تشکیل شورای تبلیغ در مازندران/ فعالیت ۱۸ گروه تبلیغی

تشکیل شورای تبلیغ در مازندران/ فعالیت ۱۸ گروه تبلیغی
حجت الاسلام شکریان به تلاش جهادی روحانیت در مقابله با ویروس کرونا اشاره کرد و گفت: در جریان مقابله با این ویروس کرونا ۱۵۰ روحانی در سطح استان فعالیت داشتند.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مازندران، حجت الاسلام ناصر شکریان، مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران بعد از ظهر امروز در نشست خبری از تشکیل شورای تبلیغ همزمان با روز تبلیغ و اطلاع رسانی دینی در استان خبر داد.
 
وی با اشاره به برگزاری کنگره ملی تبلیغ سال آینده در کشور از تهیه بانک اطلاعاتی فعالان حوزه ترویج و تبلیغ دین در استان خبر داد و افزود: تبلیغ دین به عنوان یکی از مهم‌ترین رسالت‌های روحانیت باید مورد توجه جدی قرار گیرد.
 
حجت الاسلام شکریان، گسترش و جهانی شدن معارف ناب الهی را مرهون تلاش‌ها و مجاهدت‌های علما و روحانیت در طول تاریخ دانست و خاطرنشان کرد: امروز تلاش در جهت تقویت برنامه‌های تبلیغی در جامعه امری ضروری است.
 
مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران، با تأکید بر بهره گیری از ابزار‌های روز در جهت تبلیغ دین، تصریح کرد: شرایط امروز جامعه به گونه‌ای است که باید از سایر ابزار‌های تبلیغی نیز در جهت تبلیغ معارف الهی در جامعه بهره گرفته شود.
 
استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که سرمایه گذاری در عرصه تبلیغ دین امری مهم و ضروری است، ادامه داد: با توجه به تلاش شبانه روزی دشمن در جهت تضعیف دین و ارزش‌های الهی، وجود یک عزم جدی در جامعه برای مقابله با این توطئه دشمنان ضروری است.
 
وی با اشاره به این که امروز جامعه اسلامی با شبهات بسیاری از سوی دشمنان مواجه است، افزود: پاسخگویی مستدل و عالمانه به این شبهات یکی از وظایف مهم روحانیت به عنوان پرچمداران عرصه تبلیغ دین است.
 
حجت الاسلام شکریان، سازمان تبلیغات اسلامی را به فرموده مقام معظم رهبری یکی از رویش‌های انقلاب اسلامی معرفی کرد و گفت: این سازمان دینی با تصمیمی روشن بینانه و ژرف نگرانه شکل گرفته است و طی چهار دهه اخیر منشأ خدمات و برکاتی بوده است.
 
مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران در ادامه سخنان خود از برگزاری همایش پیشکسوتان تبلیغ و فعالان مبارزه با ویروس کرونا در هفته تبلیغ و اطلاع رسانی دینی خبر داد و افزود: در این خصوص قرار است از سی نفر از روحانیان فعال در این بخش تجلیل شود.
 
وی همچنین به فعالیت هجده گروه تبلیغی در سطح استان اشاره کرد و با بیان این که در طول سال شاهد خدمات ارزشمند تبلیغی از سوی این گروه‌های جهادی هستیم، تصریح کرد: به طور حتم گسترش برنامه‌های تبلیغی و دینی در جامعه از بروز بسیاری از آسیب‌های اجتماعی جلوگیری خواهد کرد.
 
استاد حوزه علمیه مازندران در ادامه سخنان خود از جمع آوری خاطرات تبلیغی مبلغان دینی خبر داد و افزود: این خاطرات مبلغان در قالب کتابی جمع آوری و تدوین خواهد شد.
 
حجت الاسلام شکریان همچنین به تلاش‌های صورت گرفته برای مقابله با ویروس کرونا در سطح استان اشاره کرد و با بیان این که ۲۴۰ هیأت مذهبی در حوزه مقابله با این ویروس منحوس همکاری داشتند، گفت: با مجاهدت و تلاش‌های شبانه روزی گروه‌های جهادی، هیأت‌های مذهبی و سایر جوانان مؤمن و انقلابی توانستیم این ویروس منحوس را در کشور مهار کنیم.
 
وی به تلاش جهادی مبلغان دینی و روحانیت استان در مقابله با ویروس کرونا اشاره کرد و افزود: در جریان مقابله با این ویروس خطرناک ۱۵۰ روحانی و مبلغ دینی در سطح استان فعالیت داشتند.
 
استاد حوزه علمیه مازندران همچنین به فعالیت تبلیغی روحانیان در فضای مجازی به دلیل شیوع ویروس کرونا اشاره کرد و گفت: منبرهای مجازی در این ایام باید با تولید محتوا از سوی مبلغان دینی ادامه پیدا کند./950/پ210/ق
ارسال نظرات