۳۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۲
کد خبر: ۶۵۵۶۱۶
مدیر حوزه علمیه کرمانشاه:

مسؤولان با تشدید نظارت، اجازه میدان داری به سودجویان را ندهند

مسؤولان با تشدید نظارت، اجازه میدان داری به سودجویان را ندهند
مدیر حوزه علمیه کرمانشاه گفت: از مسؤولان درخواست می کنیم که با تشدید نظارت های خود بر بازار و اقتصاد اجازه میدان داری به سودجویان را ندهند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، حجت الاسلام والمسلمین صادق ایرانی امروز در جمع معاونین حوزه علمیه استان کرمانشاه اظهار داشت: در این ماه ها بخش درمان کشور با تمام نیرو و توان خود در بحث مبارزه با ویروس کرونا در صحنه حضور دارد و این ستودنی است.

مدیر حوزه علمیه استان کرمانشاه در بخش دیگری از سخنان خود به برخی از تاثیرات کرونا بر کشور اشاره کرد و بیان داشت: متاسفانه در این وضعیت ویژه برخی به دنبال کسب منافع خود هستند که این امری مذموم و ناپسند است، بعضی در بازار زمینه ساز تورم شده اند و در حال حاضر بیشترین تورم در بخش مسکن و اجاره بها دیده می شود.

این استاد حوزوی افزود: لذا هم فشار روانی ویروس کرونا و هم وضعیت اقتصادی نابسامان فشارهای بسیاری بر ملت وارد آورده است، زیرا باید دولتمردان برای چنین وضعیتی راهکاری عملی و کاربردی بیندیشند.

حجت الاسلام والمسلمین ایرانی ادامه داد: امروز کاری که کادر پزشکی در بحث مبارزه با بیماری کرونا در کشور و استان کرمانشاه انجام می دهند مصداق بارز جهاد فی سبیل الله است.

مدیر حوزه علمیه استان کرمانشاه گفت: کسی نمی تواند منکر فشار روانی کرونا بر روحیه جامعه و افراد شود، اما این روزها بهترین فرصت برای همه ماست که در خلوت خویش همواره خداوند را یاد کنیم.

این استاد حوزه علمیه کرمانشاه در بخش دیگری از سخنان خود عنوان داشت: از مردم شریف کرمانشاه درخواست داریم که برای جلوگیری از بدتر شدن وضعیت بیماری کرونا در استان، نکات و دستورالعمل های بهداشتی را کاملا رعایت کنند تا ان شاء الله شاهد خروج این ویروس منحوس از منطقه و کشور باشیم.

حجت الاسلام والمسلمین ایرانی افزود: خوشبختانه در بحث مبارزه با بیماری کرونا حوزویان و روحانیون حضوری جهادی و فعال داشته اند و نشان دادند که روحانیت و حوزه هرگز از مردم و جامعه جدا نبوده و نیست.

مدیر حوزه علمیه استان کرمانشاه در پایان سخنان خود گفت: از مسؤولان محترم درخواست می کنیم که با تشدید نظارت های خود بر بازار و اقتصاد اجازه میدان داری به سودجویان را ندهند تا شاهد افزایش فشارها بر اقشار جامعه به ویژه قشرهای کم برخوردار در کرمانشاه نباشیم./1400/پ210/ب1

ارسال نظرات