۲۷ خرداد ۱۳۹۹ - ۲۰:۲۵
کد خبر: ۶۵۵۴۲۰
کرمانشاه| آیت الله علما:

حقوق بشر آمریکایی بلوف سیاسی و فریب بزرگ است

حقوق بشر آمریکایی بلوف سیاسی و فریب بزرگ است
امام جمعه کرمانشاه با انتقاد از سیاست‌های دوگانه غربی‌ها گفت: حقوق بشری که سردمداران آمریکایی از آن دم می‌زنند، تنها یک بلوف سیاسی و فریب بزرگ است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، آیت الله مصطفی علما پیش از ظهر امروز در جلسه برنامه ریزی هفته بازخوانی و افشای حقوق بشر آمریکایی که با حضور مدیران استانی برگزار شد، عنوان داشت: باید حقایق و واقعیت  درباره حقوق بشر و ماهیت دروغین شعارهای آمریکایی ها و غربی ها در این زمینه برای همه تبیین شود.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه گفت: پرونده جنایات آمریکا در همه جای جهان گسترده است و از زمانی که آمریکا خود را شناخته است، به مردم ملت های مظلوم ستم کرده است و آن حقوق بشری که سردمداران آمریکایی از آن دم می زنند، تنها یک بلوف سیاسی و فریب بزرگ است.

امام جمعه کرمانشاه در ادامه سخنان خود بیان داشت: باید گفت که حقوق بشر آمریکایی فقط در مقام حرف و برای سوء استفاده است وگرنه چگونه ممکن است دولتی دم از حقوق بشر بزند اما مردم خود را با آن وضع فجیع سرکوب کند؟!

آیت الله علما افزود: زمانی که آمریکایی ها در بیش از ۱۳۴ کشور دخالت مستقیم نظامی می کند و هزاران نفر از مردم آن کشورها را به خاک و خون می کشد نمی تواند ادعای دفاع از حقوق بشر را داشته باشد.

نماینده ولی فقیه در کرمانشاه ادامه داد: بنابراین تمام ملل جهان باید برای رسوا کردن شعارهای فریبکارانه آمریکا از ظرفیت های رسانه ای خود به صورت کامل باید استفاده کنند.

وی اظهار داشت: مقام معظم رهبری با اطلاع کامل از این جنایات آمریکا است که بارها و بارها تأکید بر افشای همه جانبه جنایات این دولت استکباری را در سطح منطقه و جهان دارند.

امام جمعه کرمانشاه ادامه داد: امروز ملت های دنیا در مقابل فریبکاری های آمریکایی ها باید بصیرت و آگاهی داشته باشند.

آیت الله علما با اشاره به اینکه تمام اعتبار ما، بصیرت و آگاهی ماست، گفت: امام راحل با استفاده از همین بصیرت مثال زدنی خویش از ۶۰ سال پیش و در ابتدای شروع نهضت همواره سعی در روشنگری افکار عمومی با استفاده از عنصر بصیرت افزایی را داشتند./1400/پ210/ق

ارسال نظرات