۲۹ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۹
کد خبر: ۶۵۵۴۹۷
کرمانشاه | امام جمعه کنگاور مطرح کرد:

کلمه «بشر» در آمریکا و اروپا تنها یک دستمایه سیاسی است

کلمه «بشر» در آمریکا و اروپا تنها یک دستمایه سیاسی است
امام جمعه کنگاور گفت: امروز کلمه بشر در آمریکا و اروپا فقط یک دستمایه سیاسی است و حقوق بشر هم‌ که بیشتر ضدیت بشر در آن مطرح است، یک طنز سیاسی بیشتر نیست.

حجت الاسلام علی محمد لروند در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، اظهار داشت: در مورد حقوق بشر آمریکایی در همین ابتدا عرض کنم که امروز کلمه بشر در آمریکا و اروپا فقط یک دستمایه سیاسی است و حقوق بشر هم‌ که بیشتر ضدیت بشر در آن مطرح است، یک طنز سیاسی بیشتر نیست که نمونه آن را همین روزها در حذف اسم عربستان از دولت های کودک کش همگان شاهد بودند.

امام جمعه شهرستان کنگاور ادامه داد: سازمان حقوق بشری که با گرفتن رشوه بیشتر به یک بنگاه معاملاتی شبیه است تا مدافع بشر این روزها با حذف اسم عربستان در لیست دولت های تروریستی کودک کش نشان داد این جمله این روزها در هر کجای جهان‌شنیده شود مورد تمسخر ملت های آزادی‌خواه دنیا قرار خواهد گرفت.

این استاد حوزه و دانشگاه تاکید کرد: آیا سیاه پوستان و رنگین پوستانی که این روزها مورد جنایت های تبعیض نژادی در آمریکای پر ادعا قرار می گیرند بشر نیستند؟! و  آیا این مردم به خاطر رنگ پوست خود حقوقی ندارند؟! آیا چون سیاه پوست هستند باید پا روی گلوی آنها گذاشته شود تا بمیرند؟!

حجت الاسلام لروند عنوان کرد: در حقوق بشر آمریکایی پر واضح است که سازمان حقوق بشر هست اما به شرط آنکه با نظام ‌لیبرال سرمایه داری هماهنگ باشد، حقوق دولت های غاصب را محترم ‌بشمارد و بر دولت های اشغالی انگ تروریست بزنند.

امام جمعه کنگاور گفت: در منطق حقوق بشر آمریکایی؛ فرد صهیونیست کودک کش بشر محسوب می شود اما مردمی که از وطن و ناموس خود دفاع کنند تروریست هستند.

وی در ادامه سخنان خود عنوان کرد: در منطق حقوق بشر آمریکایی پلیس ایران که بدون سلاح مقابل اوباش شناسنامه دار رفته اند و توسط فردی به زیر گرفته می شوند پلیس بد است و آن پلیس سرکوبگر محسوب می گردد اما پلیس آمریکا که پیرمرد ۷۰ ساله را زیرلگد می گیرد پلیس خوب حساب می شود.

حجت الاسلام لروند اضافه کرد: جالب تر این است کسانی که در ایران خیابان‌ها و بانک ها را آتش می زدند از نظر آمریکا مردم ‌معترض بودند که باید صدای‌شان شنیده می شد، اما مردم آمریکا که این روزها اطراف کاخ سفید حلقه می زنند مشتی اغتشاشگر و اوباش و آشوبگر هستتد.

این استاد حوزوی در پایان سخنان خود عنوان کرد: آمریکا خودش کشوری بی ریشه و بدون تمدن است اما ادعای حقوق بشر دارد ولی ایران با تاریخ و تمدن ۸ هزار ساله ضد حقوق بشر است./1400/ت210/ف

ارسال نظرات