۰۱ تير ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۱
کد خبر: ۶۵۵۷۰۲
رییس اداره تبلیغات اسلامی کاشان خبر داد؛

همایش گام دوم تبلیغ در کاشان برگزار می‌شود

همایش گام دوم تبلیغ در کاشان برگزار می‌شود
حجت الاسلام بصیرتی از برگزاری همایش گام دوم تبلیغ همزمان با روز ملی تبلیغ و اطلاع رسانی دینی و تقدیر از فعالان تبلیغ و خانواده‌های شهدا و جانبازان در امر تبلیغ خبر داد.

حجت الاسلام مهدی بصیرتی به مناسبت روز ملی تبلیغ و اطلاع رسانی دینی و همزمان با سالروز صدور فرمان امام خمینی (ره) مبنی بر تأسیس سازمان تبلیغات اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اصفهان، گفت: تحول در فرهنگ و تبلیغ می‌تواند گره‌های کشور را باز کند.

وی افزود: نقش اصلی تحول فرهنگ بر عهده مردم است و اداره تبلیغات اسلامی قصد دارد تا با شناسایی، تقویت و شبکه سازی، زمینه را برای مردمی سازی تبلیغ هموارتر سازد و همایش گام دوم تبلیغ نیز آغاز پیگیری و تحقق این مأموریت است.

حجت الاسلام بصیرتی تبیین ابعاد تحول در تبلیغات اسلامی، راه طی شده و افق آینده، تبیین رسالت و نقشه تعاملی متولیان امر تبلیغ در گام دوم انقلاب، تقدیر از جوانان خلاق و موفق در عرصه تبلیغ و تکریم پیشکسوتان تبلیغ، مبلغان موفق، خانواده شهدا و جانبازان امر تبلیغ را از جمله برنامه‌های اصلی این همایش اعلام کرد.

وی ادامه داد: در این مراسم، به شکل نمادین از فعالان عرصه تبلیغ در وقایع اخیر و از نخبگان تبلیغی تقدیر به‌عمل می‌آید و در پایان مراسم نیز با خانواده‌های شهدا و جانبازان امر تبلیغ دیدار خواهد شد.

رییس اداره تبلیغات اسلامی کاشان این همایش را آغازی برای سلسله رویدادها، جلسات، نشست‌های تخصصی و همایش‌های موضوعی اعلام کرد و افزود: هدف اصلی این همایش تبیین و تبلیغ اسلام ناب محمدی (ص) در زیست بوم فرهنگی تبلیغی کشور با رویکرد مردمی سازی است.

حجت الاسلام بصیرتی همچنین یکی دیگر از برنامه‌های اداره تبلیغات اسلامی کاشان را تشکیل قرارگاه رسانه‌ای با هدف تبلیغ دانست و افزود: در این زمینه اداره تبلیغات اسلامی کاشان آماده پاسخگویی به رسانه‌ها است تا فعالیت‌ها به مردم منعکس شود.

وی از رسانه‌های شهرستان کاشان دعوت کرد تا با تولید محتوای رسانه‌ای در حوزه دین مردم را به این سمت و سو ترغیب و تشویق کنند.

رییس اداره تبلیغات اسلامی کاشان با اشاره به اینکه هر فردی می‌تواند مبلغ دین باشد، اظهار داشت: حوزه تبلیغ دین تنها در اختیار روحانیون نبوده و همه اقشار جامعه می‌توانند در این زمینه مشارکت داشته باشند.

حجت الاسلام بصیرتی نقش دین و تبلیغات را در تربیت جوانان و جامعه بی بدیل دانست و عنوان کرد: همانگونه که در مبارزه با کرونا تشکل‌های دینی و هیئات مذهبی و بسیج نقش بسزایی در کنترل، پیشگیری و درمان داشتند، همه ما باید از این ظرفیت برای حل معضلات اجتماعی استفاده کنیم./۱۳۰۷/ت310/ف

محمد ملک آبادی
ارسال نظرات