۰۲ تير ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۳
کد خبر: ۶۵۵۷۸۸
حجت الاسلام والمسلمین حاج ابوالقاسم در گفت‌وگو با رسا:

عقب ماندن و پیشی گرفتن از فرمایشات رهبری مایه انحراف خواهد شد

عقب ماندن و پیشی گرفتن از فرمایشات رهبری مایه انحراف خواهد شد
نماینده مردم زنجان در مجلس خبرگان رهبری گفت: همانطور که عقب ماندن از رهبر معظم انقلاب مایه انحراف است، جلوتر رفتن از ایشان هم مایه انحراف خواهد شد.

حجت الاسلام والمسلمین حاج ابوالقاسم نماینده مردم زنجان در مجلس خبرگان رهبری در گفت‌وگو با خبرنگار سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، با بیان این که در خصوص تحول باید دائماً چشممان به بیانات مقام معظم رهبری باشد، اظهار داشت: همانطور که عقب ماندن از ایشان مایه انحراف است، جلوتر رفتن از ایشان هم مایه انحراف خواهد شد.

وی فهم فرمایشات رهبر معظم انقلاب در چارچوب دینی را مورد توجه قرار داد و گفت: البته باید فرمایشات ایشان را در چارچوب شرعی و دینی فهم کرد و گاهی حتی لازم است برای فهم فرمایشات ایشان از کسانی که کارشناس مسلم دینی هستند و به زوایای کلمات رهبر معظم انقلاب آگاه هستند، کمک گرفت.

نماینده مردم زنجان در مجلس خبرگان رهبری درباره ایجاد تحول با عنایت به فرمایشات رهبر معظم انقلاب تصریح کرد: اگر تحول در چارچوب فرمایشات رهبر معظم انقلاب و در قالب همراهی با ایشان اتفاق بیفتد، مایه انحراف نخواهد شد.

وی افزود: اگر اشخاص از مقام معظم رهبری جلو بیفتند و یا در فهم فرمایشات ایشان دچار جمود یا سطحی نگری شوند، ممکن است که به آسیب و آفت انحراف دچار شوند./822/ت302/ب1

مهدی فلاحی
ارسال نظرات