۰۲ تير ۱۳۹۹ - ۲۳:۵۴
کد خبر: ۶۵۵۸۱۶
کردستان| امام جمعه بانه:

کومله و دموکرات دشمن اصلی مردم کردستان هستند

کومله و دموکرات دشمن اصلی مردم کردستان هستند
امام جمعه بانه گفت: به جرأت می‌توان گفت که دشمن اصلی مردم استان کردستان گروهک‌های تروریستی کومله و دموکرات هستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کردستان، ماموستا عبدالرحمن خدایی امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: امنیت زیرساخت اجتماع انسان‌هاست و تنها با امنیت است که می توان سایر حوزه ها را تقویت و مدیریت کرد.

امام جمعه شهرستان بانه با اشاره به برگزاری رزمایش شهدای کُرد مسلمان توسط سپاه پاسداران در منطقه گفت: انهدام گروهک های تروریستی همانند گروهک «کومله»، «دموکرات» و... توسط نیروهای سپاه در کردستان باعث ایجاد امنیت بیشتر و پایدار شده است.

این عالم اهل سنت اشاره کرد: برگزاری رزمایش شهدای کُرد مسلمان از چندین جنبه حائز اهمیت است، نخست اینکه باعث ایجاد هماهنگی بیشتر بین مردم کردستان و نیروهای نظامی و امنیتی می شود و دوم اینکه این رزمایش خود گوشمالی بزرگی به گروه های تجزیه طلب در منطقه می باشد.

ماموستا خدایی ادامه داد: گروهک های معاند از نخستین روزهای پیروزی انقلاب اسلامی با حمایت نظام استکبار همواره به دنبال ضربه زدن به این نظام مقدس  بوده است، ولی با رهبری حکیمانه امام خمینی (ره) و امام خامنه ای تمام توطئه های آنان خنثی شده است.

امام جمعه بانه در ادامه سخنان خود بیان داشت: در این میان باید به نقش مهم و کلیدی نیروهای سپاه و امنیتی در بحث مبارزه با گروهک های معاند در کشور و مرزها اشاره کرد. بی شک اگر هوشیاری این مدافعان امنیت نبود، امروز شاهد این آرامش مثال زدنی در شهرهای همانند کردستان و... نبودیم.

ماموستا خدایی ادامه داد: بر اساس آیات قرآنی بایستی امت و نظام سیاسی از سرزمین های اسلامی دفاع کرده و امنیت آن را تأمین کنند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود تاکید داشت: خداوند متعال در قرآن کریم می فرمایند که « ای کسانی که ایمان آورده اید، صبر کنید، ایستادگی ورزید و مرزها را نگهبانی کنید و از خدا پروا نمائید، امید است تا رستگار شوید».

امام جمعه شهرستان بانه گفت: کار سپاه پاسداران در کردستان و کشور تنها به بحث ایجاد امنیت خلاصه نمی شود بلکه به عینه شاهد تلاش جهادگونه این برادران در زمینه محرومیت زدایی، مردمداری و... هستیم که این مایه آرامش مردم در منطقه شده است.

ماموستا خدایی با اشاره به اینکه کار اصلی گروه های معاند نظام تنها ایجاد تفرقه در بین برادران شیعه و سنی است، اضافه کرد: به جرات می توان گفت که دشمن اصلی مردم استان کردستان گروهک های تروریستی کومله و دموکرات هستند که برای ایجاد تفرقه و دودستگی از سوی استکبار اجیر شده اند و انواع حمایت ها را دارند./1402/پ210/ف

ارسال نظرات