۰۳ تير ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۴
کد خبر: ۶۵۵۸۸۵
نماینده ولی‌فقیه در کردستان خطاب به مسؤولان قضایی:

عملکرد مسؤولان زیر ذره‌بین دستگاه قضا باشد / مردم اعتماد خوبی به شما دارند

عملکرد مسؤولان زیر ذره‌بین دستگاه قضا باشد / مردم اعتماد خوبی به شما دارند
نماینده ولی‌فقیه در کردستان گفت: جامعه باید اجرای عدالت را احساس و مشاهده کند زیرا که رعایت این امر، افزایش اعتماد مردم و جامعه را به  ‌دنبال خواهد داشت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کردستان، حجت الاسلام والمسلمین سیدمحمد حسینی شاهرودی شامگاه دوشنبه در دیدار با رییس و کارکنان دادگستری استان کردستان اظهار داشت: در هر دستگاه و یا مکانی که شاهد فساد باشیم، باید به شدت با آن برخورد قانونی و قاطع داشته باشیم.

نماینده ولی‌فقیه در کردستان ادامه داد: امروز مردم اعتماد خوبی به دستگاه قضا دارند، از این رو سیستم قضایی کشور باید اوضاع را به خوبی رصد نمایند و با کوچکترین حرکت فراقانونی برخورد کنند و همواره عملکرد مسؤولان را زیر ذره بین داشته باشند.

نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری عنوان کرد: امروز جامعه باید اجرای عدالت را احساس و مشاهده کند زیرا که رعایت این امر، افزایش اعتماد مردم و جامعه را به  ‌دنبال خواهد داشت.

حجت الاسلام و المسلمین حسینی شاهرودی گفت: دستگاه و سیستم قضایی باید با مظاهر فساد به شدت برخورد کند، زیرا اگر اینگونه نباشد سایر مفسدین جسورتر می شوند که این برای جامعه اسلامی بسیار خطرناک است.

نماینده ولی‌فقیه در کردستان افزود: امروز یکی از وظایف مهم سیستم قضایی کشور فرضیه دینی و الهی «امر به ‌معروف و نهی از منکر در دستگاه‌ها» می باشد و بی شک ترک این مهم باعث توسعه فساد و قانون گریزی در سطح جامعه اسلامی خواهد شد.

در ادامه این دیدار، رییس کل دادگستری استان کردستان نیز اظهار داشت: یکی از کارهای بسیار خوبی که در این مدت در دادگستری استان کردستان انجام گرفته، تسریع در رسیدگی به پرونده هاست و در این حوزه رتبه دوازدهم کشور را داریم.

محمدرضا مترقب بیان کرد: همچنین در این شرایط کرونایی دستگاه قضا در کردستان به مشکلات واحدهای تولیدی در این استان رسیدگی کرده است.

رییس کل دادگستری استان کردستان افزود: روی کار آمدن حجت الاسلام و المسلمین رییسی، کار برخورد با متخلفین در دستگاه قضا شدت و قاطعیت خاصی یافته است که این خواسته ملت می باشد./1401/پ310/ف

ارسال نظرات