۰۳ تير ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۳
کد خبر: ۶۵۵۹۳۳
قائم‌مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی:

آمریکا ناقض حقوق بشر و مظهر کشتار و نژاد پرستی است

آمریکا ناقض حقوق بشر و مظهر کشتار و نژاد پرستی است
لطفی آمریکا را مظهر کشتار، نژادپرستی و استثمار جهانی دانست و او را منفورترین دولت ناقض حقوق بشر معرفی کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، نصرالله لطفی قائم‌مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، امروز در نشست خبری هفته «بازخوانی و افشای هفته حقوق بشر آمریکایی» که به مناسبت بزرگداشت سی و نهمین سالگرد شهادت 72 تن از یاران وفادار صدیق امام راحل و انقلاب اسلامی که در دفتر مرکزی این شورا برگزار شد، گفت: دشمن‌شناسی یک امر عقلانی است.

وی آمریکا را شیطان بزرگ و دشمن ملت ایران دانست و ادامه داد: رژیم جعلی صهیونیستی دشمن‌ترین دشمنان ملت ایران به شمار می‌رود؛ ازاین‌رو برای مقابله با چنین دشمنی شناخت ابزار و شیوه‌های او ضروری است.

لطفی با بیان اینکه آمریکا نه‌تنها دشمن انقلاب اسلامی بلکه دشمن شماره یک بشریت محسوب می‌شود، اظهار داشت: آمریکا مدعی دروغین دفاع از حقوق بشر است، او با استفاده از این ابزار و شعار اقدام به اعمال فشار، نسل‌کشی و غارت منابع مسلمانان و کشورهای درحال‌توسعه می‌کند.

قائم‌مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با تأکید بر اینکه آمریکای جنایتکار در اصل ناقض حقوق بشر است، اظهار داشت: پرونده سیاه و قطوری که آمریکا از غارتگری، چپاول، کشتار و جنایت دارد همه بیانگر نقض حقوق بشر در داخل و خارج از مرزهای خود است.

وی با بیان اینکه عملکرد ضعیف نخبگان در بیان حقایق جنایات آمریکا علیه ملت‌های اسلامی و ستم دیده سبب شده بخشی از جامعه بخصوص نسل جوان آمریکا را مدعی تمدن، آزادی و دفاع از حقوق بشر بدانند، گفت: درحالی‌که حقیقت آن است که آمریکا مظهر کشتار، نژادپرستی و استثمار جهانی بوده و منفورترین دولت ناقض حقوق بشر به‌حساب می‌آید؛ ازاین‌رو شعار محوری این هفته «آمریکا؛ مظهر کشتار، نژادپرستی، استثمار جهانی و منفورترین دولت ناقض حقوق بشر» نام نهاده شد.

لطفی برملا ساختن ماهیت حقیقی آمریکای جنایتکار را برای ملت‌های دنیا و ایران بسیار لازم و ضروری دانست و اظهار داشت: مبارزه با استعمار و استکبار جهان خوار مهم‌ترین آرمان انقلاب اسلامی به شمار می‌رود و هفته بازخوانی و افشای حقوق بشر آمریکایی یک نماد برای مبارزه با شیطان بزرگ است.

قائم‌مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ادامه داد: ازجمله جنایات آمریکا که در تیرماه سال‌های 60 تا 67 علیه ملت ایران انجام داد می‌توان به ترور رهبر معظم انقلاب، شهادت شهيد آیت‌الله بهشتی، ترور آيت‌الله صدوقی، بمباران شيميايی منطقه سردشت و انهدام هواپيمای مسافربری اشاره کرد همچنین از دیگر جنایات و نقض حقوق بشر او طرح معامله قرن است که هفته آینده رسماً آن را اعلان می‌کند.

وی با اشاره به شرایط کنونی شیوع ویروس کرونا برگزاری بسیاری از برنامه‌ها را غیرممکن دانست و خاطرنشان کرد: برنامه سخنرانی رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران روز شنبه هفتم تیر رأس ساعت 10 تا 12، غبارروبی مزار شهدای 7 تیر در سالروز شهادت شهدای حزب جمهوری رأس ساعت 17: 30، بازنشر جنایات در فضای مجازی و برپایی نمایشگاه سیار در سطح شهر ازجمله برنامه‌هایی است که در این هفته برگزار می‌شود./813/پ202/ب1

فاطمه علی آبادی
ارسال نظرات