۰۳ تير ۱۳۹۹ - ۱۶:۵۰
کد خبر: ۶۵۵۹۵۲
معاون آموزش حوزه علمیه دورود:

شورای عالی نقش مؤثری در پیشبرد اهداف حوزه دارد

شورای عالی نقش مؤثری در پیشبرد اهداف حوزه دارد
حجت الاسلام شاملویی با اشاره به نقش شورای عالی حوزه در تصمیم گیری ها، گفت: این نهاد نقش مؤثری در پیشبرد اهداف حوزه دارد.

حجت الاسلام احمد شاملویی، معاون آموزش حوزه علمیه دورود، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، با محوریت ارزیابی شورای عالی حوزه علمیه بیان داشت: شورای عالی در سیاست گذاری های آموزشی، پژوهشی، تهذیبی و معیشتی حوزه نقش بسزایی دارد.

وی شورای عالی حوزه علمیه را عالی ترین نهاد برای تصمیم گیری کلی حوزه عنوان کرد و افزود: شورای عالی نهادی قانون گذار در حوزه بوده و اهمیت این شورا بر کسی پوشیده نیست.

حجت الاسلام شاملویی خاطرنشان کرد: دیدارها و نشست های شورای عالی حوزه با مدیران و کادر مدارس علمیه باید بیشتر و تقویت شود تا شاهد تأثیرگذاری بیشتر تصمیم گیری ها در موارد آموزشی، پژوهشی و تهذیبی باشیم.

وی اظهار داشت: شورای عالی حوزه علمیه توانسته در پیشبرد اهداف حوزه علمیه به خوبی پیش برود و باید همواره تلاش شود برنامه ریزی های آموزشی و پژوهشی را به سمت تحول پیش برد.

معاون آموزش حوزه علمیه لرستان یادآور شد: از اقدامت مؤثر شورای عالی حوزه علمیه این است که مصوبات را بر اساس نیاز روز و جامعه تنظیم کرده است.

حجت الاسلام شاملویی اظهار داشت: توجه به معیشت طلاب و کاربردی کردن برخی مباحث غیرکاربردی و یا مباحثی که کمتر در حوزه به آن توجه می شود از انتظاراتی است که شورای عالی حوزه باید به آن بپردازد./9451/ت310/ب1

ارسال نظرات