۰۴ تير ۱۳۹۹ - ۱۶:۵۵
کد خبر: ۶۵۶۰۳۴
امام جمعه کنگاور:

در مجلس انقلابی استیضاح وجود دارد اما معامله پشت پرده ممنوع است

در مجلس انقلابی استیضاح وجود دارد اما معامله پشت پرده ممنوع است
امام جمعه کنگاور گفت: در مجلس انقلابی استیضاح وجود دارد اما معامله پشت پرده ممنوع است و در این مجلس حرمت آرای مردم در مصوبات خودآرایی می کند.

حجت الاسلام محمدعلی لروند در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، بیان داشت: مجلس انقلابی مجلسی است که این جایگاه عظیم را به عصاره ملت مورد نظر امامین انقلاب تبدیل کند.

امام جمعه شهرستان کنگاور گفت: در این مجلس نمایندگان دنبال تصویب قوانینی هستند که درمان درد بیچارگان جامعه باشد و قرابتی با نظام لیبرال سرمایه داری و لیبرال دموکراسی غرب و آمریکا نداشته باشد.

این استاد حوزه و دانشگاه در ادامه سخنان خود تاکید کرد: در مجلس انقلابی روز به روز عزت کشور افزون شده و از برجام های مصوب ۲۰ دقیقه ای که ننگ یک جامعه اسلامی است دوری می شود.

حجت الاسلام لروند اظهار کرد: این روزها در کشور شاهد مجلسی هستیم که پس از محکومیت به دور از منطق و عرف دیپلماسی آژانس انرژی اتمی عکس العمل نشان می دهد و از مقابله به مثل با زورگویان سخن به میان می آورد.

امام جمعه کنگاور بیان داشت: در مجلس انقلابی استیضاح وجود دارد اما معامله پشت پرده ممنوع است و در این مجلس حرمت آرای مردم در مصوبات خودآرایی می کند و نمایندگانش منافع شخصی را بر مصلحت کشور و نظام ترجیح نمی دهند.

وی افزود: از مهم ترین خصوصیات مجلس انقلابی این است که نمایندگانش ولایتمدار، دلسوز، خالص، متخصص،  شجاع، اهل وجدان کاری و..  هستند و نسبت به انتخاب موکلین خود قدرشناس و نسبت به آنها خادم هستند.

حجت الاسلام لروند در بخش دیگری از سخنان خود اظهار داشت: از زیبایی های قرآن کریم آن است که بسیار به روز است و برای انتخاب مدیر در آیات مختلف خصلت هایی را مطرح کرده از جمله آیات ۵۴ و ۵۵ سوره یوسف که ۴ خصلت را اینگونه بیان می کند «مکین، امین، حفیظ، علیم» و به عبارت دیگر مکنت (قدرت)، امانت داری، پاسداری و علم چهار خصلت مهمی است که نماینده انقلابی باید دارا باشد./1400/ت210/ب1

ارسال نظرات