۰۱ تير ۱۳۹۹ - ۱۶:۵۱
کد خبر: ۶۵۵۷۴۲
آیت الله علما:

خدمت در نظام جمهوری اسلامی ایران عبادت است

خدمت در نظام جمهوری اسلامی ایران عبادت است
نماینده ولی فقیه در کرمانشاه گفت: خدمت در جمهوری اسلامی ایران به هر شکل ممکن عبادت است و کار مرزبانان به عنوان حافظان امنیت مرزهای کشور از عبادات خاص محسوب می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، آیت الله مصطفی علما امروز در دیدار فرمانده مرزبانی استان به همراه حجت الاسلام کماسی؛ نماینده عقیدتی این نیرو بر ضرورت هوشیاری و اقتدار مرزبانان برای صیانت از مرزها تأکید کرد.

امام جمعه کرمانشاه در این دیدار ادامه داد: امروز خدمت در جمهوری اسلامی ایران به هر شکل ممکن عبادت است و کار مرزبانان به عنوان حافظان اقتدار و امنیت مرزهای کشور از عبادات خاص محسوب می شود.

آیت الله علما تاکید کرد: کار مرزداری و حراست از امنیت مرزها آنقدر مهم، اساسی و حیاتی است که امام سجاد(ع) در صحیفه سجادیه برای این عزیران دعا می فرمایند.

گفتنی است قبل از سخنان آیت الله علما، سردارالهی؛ فرمانده مرزبانی نیروی انتظامی استان کرمانشاه گزارش از روند کنتل و امنیت مرزهای استان ارائه کرد.

فرمانده مرزبانی نیروی انتظامی استان کرمانشاه گفت: امروز نیروهای مرزبانی به عنوان سرباز ولایت و نظام آمادگی هر گونه جانفشانی در راه آرمان های نظامی اسلامی را دارند./1400/د102/ب1

ارسال نظرات