۰۴ تير ۱۳۹۹ - ۱۹:۱۰
کد خبر: ۶۵۶۰۵۱
مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی لرستان:

روحانیت در مقابله با ویروس کرونا سنگ تمام گذاشت

روحانیت در مقابله با ویروس کرونا سنگ تمام گذاشت
حجت الاسلام مهدوی با اشاره به فعالیت حوزه و روحانیت در مقابله با ویروس کرونا و خدمت رسانی به مردم گفت: حوزه دین و روحانیت در مقابله با ویروس کرونا سنگ تمام گذاشتند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام سعید مهدوی، مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستان، عصر امروز در نشست با فعالان فرهنگی شهرستان سلسله در دفتر امام جمعه الشتر برگزار شد، با اشاره به شیوع ویروس کرونا و تعطیلی مراسم مذهبی و دینی گفت: با وجود عدم برگزاری تجمعات و مراسم دینی برنامه های به صورت مجازی به خوبی برگزار شد.

وی با بیان اینکه جامعه دینی در مقابله با ویروس کرونا نقش آفرینی کردند، افزود: تعطیلی مساجد، بقاع متبرکه و اماکن مذهبی برای حفظ سلامت مردم و جلوگیری از گسترش این ویروس صورت گرفت.

حجت الاسلام مهدوی یادآور شد: هر مسجد، بقعه متبرکه و دیگر اماکن مذهبی به یک پایگاه مقابله با ویروس کرونا تبدیل شدند و جوانان انقلابی به صورت گروه های جهادی در این پایگاه ها در خدمت به مردم، تهیه و توزیع مواد غذایی و بهداشتی و گندضدایی و ضدعفونی کردن محلات ایفای نقش کردند.

وی خاطرنشان کرد: مساجد در زمینه مقابله با ویروس کرونا نشان دادند که فقط قابلیت مذهبی ندارند بلکه به کارگاه هایی برای تولید ماسک، لباس برای مدافعان سلامت و تهیه بسته های غذایی برای توزیع میان نیازمندان تبدیل شدند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستان به ظرفیت بالای حوزه دین در مقابله با ویروس کرونا اشاره کرد و افزود: حوزه دین و روحانیت در مقابله با ویروس کرونا، خدمت به مردم و در بحث تدفین فوتی های کرونایی سنگ تمام گذاستند که برای همیشه در تاریخ انقلاب ثبت شد./9451/پ310/ف

ارسال نظرات