۰۵ تير ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۰
کد خبر: ۶۵۶۰۶۱
رئیس بسیج اساتید و نخبگان حوزه:

اصرار بر موفق نشان دادن برجام نشانه حماقت سیاسی است

اصرار بر موفق نشان دادن برجام نشانه حماقت سیاسی است
حجت الاسلام والمسلمین نبوی با بیان اینکه اصرار بر موفق نشان دادن برجام نشانه حماقت سیاسی است، گفت: مذاکره و دیپلماسی لبخند نتیجه‌ای جز تحریم بیشتر و ذلت ندارد.

به گزارش خبرنگار سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، حجت الاسلام والمسلمین محمد حسن نبوی رئیس بسیج اساتید و نخبگان حوزه علمیه قم در نشست بصیرتی سیاسی بسیج اساتید که در مصلای قم برگزار شد، از انتشار خبرنامه نبا خبر داد و افزود: ویژه نامه ها و گاهنامه های مختلف به منظور افزایش بصیرت سیاسی اساتید حوزه توسط بسیج اساتید منتشر می شود.

حجت الاسلام والمسلمین نبوی با اشاره به فراخوان نگارش مقاله در میان اساتید حوزه علمیه در سال 98 و اهدا هدایا به برگزیدگان، اظهار داشت: در سال 99 نیز فراخوانی برای برای مشارکت اساتید در موضوعات مختلف اعلام خواهد شد.

رئیس بسیج اساتید و نخبگان حوزه از تشکیل لجنه های علمی برای فعالیت مشترک بین اساتید حوزه و دانشگاه خبر داد و ابراز کرد: اولویت این لجنه ها رسیدگی به اولویت های پژوهشی در رشته های مختلف است و موضوعات چالشی رشته های مختلف پس از کارشناسی در قالب کتاب و جزوه منتشر می شود.

وی با بیان اینکه انتظار حل تمام مشکلات از مجلس یازدهم انتظار صحیحی نیست، گفت: طرح حل مشکل به صورت یک شبه غلط است و برخی از نمایندگان نیز نباید انتظارات را از مجلس بالا ببرند.

حجت الاسلام والمسلمین نبوی با اشاره اعزام 5 نفت کش های ایرانی به ونزوئلا، عنوان کرد: حضور نفت کش های ایرانی در حیاط خلوت آمریکا و قدرت نمایی موشک ها در عین الاسد نشان دهنده قدرت منطق مقاومت در مقایسه با دیپلماسی لبخند است.

وی با اشاره به اینکه مذاکره نتیجه ای جز تحریم و ذلت نداشت، اظهار داشت: با این حال برخی از آقایان انتظار داشتند که صدا و سیما برای این توافق جشن عمومی برگزار کند.

رئیس بسیج اساتید و نخبگان حوزه با بیان اینکه کودن های سیاسی هنوز برجام را موفق می دانند، ابراز کرد: حضور نفت کش های ایرانی در نزدیکی آمریکا درسی برای کشور های دیگر و نشان دهنده ضعف آمریکا در برابر اراده ملت هاست.

وی افزود : با وجود تهدیدهای آمریکایی در جریان نفت کش های ایرانی، تحریم ها علیه ایران و نزوئلا در عمل شکسته شد و سپاه و ارتش نیز تهدید های آمریکا را با صلابت تمام جواب دادند.

حجت الاسلام والمسلمین نبوی با بیان اینکه منطق اسلام ایستادگی و مقاومت است، ادامه داد: در صورت مذاکره در شرایط خاص نیز باید از موضع قدرت مذاکره کرد نه از جایگاه ضعف./1350/پ202/ق

ارسال نظرات