۰۵ تير ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۳
کد خبر: ۶۵۶۰۶۲
کارشناس مطالعات بین الملل:

اعتراضات آمریکا مقطعی نخواهد بود/ فروپاشی قطعی است

اعتراضات آمریکا مقطعی نخواهد بود/ فروپاشی قطعی است
کارشناس مسائل بین الملل با اشاره به تحولات غرب و آمریکا گفت: اتفاقی که در آمریکا در حال شکل گیری است منجر به فروپاشی خواهد شد و چیزی از ایالت متحده باقی نخواهد ماند.

به گزارش خبرنگار سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، دکتر منوچهر محمدی کارشناس مطالعات بین الملل در نشست بصیرتی سیاسی بسیج اساتید حوزه علمیه که در مصلای قدس برگزار شد، با تبریک به مناسبت فرارسیدن ولادت حضرت معصومه و گرامیداشت هفته قوه قضائیه، حوادث اخیر آمریکا و جهان غرب را بسیار شگفت انگیزی خواند و افزود: برای فهم حوادث امروز غرب باید به تاریخ شکل گیری آمریکا توجه داشت.

محمدی با بیان اینکه قبل از ورود کریستف کلمپ یک تمدن ارزشمند 14 هزار ساله در جغرافیای آمریکا امروز وجود داشته است، گفت: شباهت عجیبی بین این تمدن و تمدن آسیایی وجود دارد و برای مثال معماری آنجا بسیار شبیه به معماری ایرانی است.

وی با اشاره به صلح دوستی بومیان آمریکا، عنوان کرد: اروپایی های وحشی و خشن با وجود استقبال بومیان از آنها کشتار بی رحمانه ای را نسبت به بومیان روا داشتند.

این کارشناس مطالعات بین الملل با بیان اینکه تصویر خشن فیلم های وسترن از بومیان دروغ بزرگ است، اظهار داشت: پس از کشتار بومیان و کمبود نیروی کار، تجارت برده آغاز شد و مجسمه هایی که امروز در آمریکا پایین کشیده می شود همگی مجسمه های همان تجار است.

محمدی افزود: فرهنگ برده داری در آمریکا، کلیسا، مدرسه و اتوبوس سیاه و سفید را از هم جدا کرده و حتی در سردر رستوان ها نوشته شده: ورود سگ و سیاه ممنوع است.

این کارشناس مطالعات بین الملل نظام لیبرال دموکراسی را بدترین نوع دیکتاتوری در جهان عنوان کرد و ادامه داد: دو حزب اصلی در آمریکا صاحبان ثروت و قدرت اند و انتخاب یکی از آن ها در انتخابات به معنای رأی مردم نیست.

وی با اشاره به اینکه ساختار حاکم، تصمیم گیرنده اصلی در خصوص برنده انتخابات در آمریکاست، ابراز کرد: دستگاه مخوف بیلدربرگ در ابتدا کاندیداها را تحت فشار قرار می دهند و سپس تصمیم می گیرند کدامیک انتخاب شود.

محمدی به تببین نحوه برگزاری انتخابات آمریکا پرداخت و گفت: هر ایالت به نسبت جمعیت تعدادی کارت الکترال دارد و هر کاندیدی که نصف به اضافه یک رأی ایالت را به دست آورد همه کارت های الکترال به او اختصاص می یابد.

این کارشناس مطالعات بین الملل قتل جورج فلوید را آتشی بر انبار ظلم نظام سلطه دانست و اظهار داشت: اعتراضات آمریکا خیزش عظیمی علیه نظام حاکم است و مقطعی نخواهد بود.

وی با بیان اینکه نظام سلطه نه تنها بر کشورهای دیگر بلکه بر خود مردم آمریکا نیز خشن و مستبد است، تأکید کرد: اتفاقی که در آمریکا در حال شکل گیری است منجر به فروپاشی خواهد شد و چیزی از ایالت متحده باقی نخواهد ماند.

محمدی با اشاره به اینکه فروپاشی آمریکا هزاران مرتبه بدتر از فروپاشی شوروی خواهد بود، اظهار داشت: شوروی تمدن چند هزار ساله داشت و پس از نابودی روسیه از آن باقی ماند اما در آمریکا چیزی به نام میهن و هم وطن وجود ندارد.

وی اعتراضات در آمریکا و کشورهای اروپایی را شورش علیه تمامی نمادهای نظام های غربی دانست و افزود: مسئله مردم در این کشورها از تبعیض نژادی گذشته و تبدیل به عدالت شده است.

محمدی دو حادثه انتخاب ترامپ و شیوع کرونا را سبب شتاب گرفتن فروپاشی آمریکا عنوان کرد و گفت: بعد از شیوع کرونا اقتصاد آمریکا نابود شده و حدود 46 میلیون بیکار شده اند؛ 50 میلیون بی خانمان و 40 میلیون گرسنه نیز نتیجه حاکمیت نظام سلطه در آمریکاست.

این کارشناس مطالعات بین الملل با اشاره به اینکه نظام سلطه راهی برای فرار از انتقام الهی ندارند، عنوان کرد: دیری نخواهد پایید که ملت مستضعف آمریکا نظام سلطه را نابود و وعده خدا مبنی بر حکومت مستضعفین تحقق پیدا خواهد کرد./1350/پ202/ق

ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۵ تير ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۹
مرگ بر آمریکا
1
0
محبوبه توانمند
Iran, Islamic Republic of
۰۵ تير ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۰
سقوط آمریکا امر حتمی و قریب الوقوع می باشد
1
0