۰۵ تير ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۴
کد خبر: ۶۵۶۰۶۳
نوبخت در اصفهان:

طرح‌های زیرساختی بسیاری در سال جاری افتتاح می‌شود

طرح‌های زیرساختی بسیاری در سال جاری افتتاح می‌شود
رییس سازمان برنامه و بودجه گفت: یک هزار واحد مسکن برای مددجویان کمیته امداد و ۲ هزار مسکن برای روستاییان در اصفهان ساخته خواهد شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اصفهان، محمدباقر نوبخت رییس سازمان برنامه و بودجه در حاشیه بازدید از آزادراه کنارگذر «شهید سپهبد سلیمانی» در شرق اصفهان، با بیان اینکه این کنار گذر تکمیل کننده حلقه مفقوده کریدور شمال به جنوب کشور است، گفت: شبکه ریلی کشور در قالب یک طرح جامع گسترش پیدا خواهد کرد.

وی در ادامه با اشاره به طرح گسترش شبکه ریلی کشور، خاطرنشان کرد: توسعه خطوط ریلی در مثلث گردشگری اصفهان، شیراز و یزد امری لازم و ضروری است که خط ریلی اصفهان شیراز راه اندازی شده است و امکان راه اندزای خطوط ریلی از اصفهان به یزد نیز فراهم است و شرایط اتصال خطوط ریلی یزد به شیراز نیز در سال آینده فراهم خواهد شد.

نوبخت با بیان اینکه سال 99 یک سال پر از اتفاق در خصوص افتتاح طرح های زیرساختی است، اظهار کرد: این رخداد توسط وزارت راه و شهرسازی آغاز شده است و سازمان برنامه و بودجه پشتیبانی همه این طرح‌ها را به عنوان نماینده دولت برعهده گرفته است.

رییس سازمان برنامه و بودجه از پشتیبانی مالی برای تکمیل پروژه آزادراه شهید سپهبد سلیمانی خبرداد و افزود: این طرح حلقه گمشده کریدور شمال به جنوب کشور است و راه اندازی آن می‌تواند ترافیک مسیر شمال به جنوب کشور را کاهش دهد و به این سمت منتقل کند.

نوبخت با بیان اینکه تا کنون 200 میلیارد ریال به این طرح اختصاص داده شده و در روزهای آینده نیز 800 میلیارد ریال دیگر به این طرح اختصاص داده می‌شود، تصریح کرد: فردا در اصفهان ساخت دو هزار واحد مسکونی ویژه روستاییان استان اصفهان آغاز خواهد شد و همچنین روز جمعه عملیات اجرایی یک هزار واحد مسکونی برای مددجویان فاقد مسکن کمیته امداد امام خمینی آغاز می‌شود./1304/پ310/ف

متین فیروزآبادی
ارسال نظرات