۰۵ تير ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۵
کد خبر: ۶۵۶۰۸۱
مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی همدان:

تعطیلی اجتماعات مذهبی تنها برای حفظ سلامت مردم است

تعطیلی اجتماعات مذهبی تنها برای حفظ سلامت مردم است
مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی استان همدان گفت: شاید تعطیلی اجتماعات دینی و مذهبی برای همه ما سخت باشد، ولی این تصمیم برای حفظ سلامت مردم و مؤمنان است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در همدان، حجت الاسلام محمد هادی نظیری امروز در دیدار کادر پزشکی همدان از خدمات این قشر در ایام کرونایی تقدیر به عمل آورد.

مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی استان همدان در این دیدار اظهار داشت: خدمت شبانه روزی نیروی های حوزه بهداشت و درمان در کشور و استان همدان در این ماه ها قابل ستایش و تمجید است، زیرا در این مسیر تمام داشته های خود را فدا کرده اند.

حجت الاسلام نظیری ادامه داد: دانشگاه علوم پزشکی استان همدان از ابتدای شیوع کرونا در تمام شهرستانهای مربوطه تیم هایی متخصص و متعهد برای کنترل این بیماری تشکیل داده است.

مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی استان همدان بیان کرد: شاید تعطیلی اجتماعات دینی و مذهبی برای همه ما سخت باشد، ولی این تصمیم برای حفظ سلامت مردم و مؤمنین است و ان شاء الله با پایان یافتن این بیماری شاهد فعالیت دوباره این اجتماعات خواهیم بود.

این استاد حوزه علمیه عنوان داشت: اگر می خواهیم که شاهد پایان عمر ویروس منحوس کرونا در کشور و استان باشیم، بی شک نیازمند همراهی و تعامل مردم هستیم، لذا از هم استانی های گرامی درخواست داریم که پروتکل های بهداشتی را به خوبی رعایت کنند.

حجت الاسلام نظیری گفت: این ایام که بیشتر وقت ما در منزل سپری می شود، بهترین فرصت برای انس بیشتر با قرآن کریم و کتب دینی است، لذا از این تهدید باید فرصت ایجاد کنیم و به معرفت و بصیرت خود بیفزاییم.

مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی استان همدان تصریح کرد: شبکه تبلیغی سازمان تبلیغات اسلامی برای کنترل و پیشگیری از کرونا همراه سیستم سلامت است و از ارائه هرگونه خدمتی هرگز دریغ نخواهد کرد./1403/پ210/ق

ارسال نظرات