۰۵ تير ۱۳۹۹ - ۱۷:۳۸
کد خبر: ۶۵۶۰۹۹

همایش تبیین حقوق بشر آمریکایی در همدان برگزار می‌شود

همایش تبیین حقوق بشر آمریکایی در همدان برگزار می‌شود
رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی همدان گفت: همایش تبیین حقوق بشر آمریکایی هم‌زمان با گرامیداشت سالگرد شهادت دکتر بهشتی و شهدای هفتم تیر در همدان برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری رسا در همدان،حجت‌الاسلام سید حسن فاضلیان با اشاره به فرارسیدن هفته بازخوانی و افشای حقوق بشر آمریکائی اظهار داشت: این هفته فرصت مناسبی برای افشای چهره منفور آمریکا و تبیین اقدامات خصمانه این کشور علیه مردم ایران است.

وی بابیان اینکه آمریکای تروریست در حقیقت جرثومه فسادی است که جهان را به آتش کشیده است، افزود: امروز در هر کشتار، قحطی، بمباران شهرها، ترور شخصیت‌ها، سقوط ایرباس،انفجار حزب جمهوری اسلامی، شهادت شهید بهشتی و هفتادودو تن از یارانش، انفجار دفتر نخست‌وزیری و شهادت شهیدان رجائی و باهنر، کشتار مردم بی‌گناه یمن، فلسطین، سوریه، عراق و افغانستان، ترور 17 هزار نفر در ایران به دست منافقین و غیره ردپای آمریکای جنایتکار دیده می‌شود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی همدان از برگزاری همایش تبیین حقوق بشر آمریکایی هم‌زمان با گرامیداشت سالگرد شهادت شهید دکتر بهشتی و 72 تن از شهدای واقعه هفتم تیر در همدان خبر داد و عنوان کرد: این همایش با سخنرانی آیت‌الله شعبانی نماینده ولی فقیه در استان و با حضور قضات و نخبگان حوزه و دانشگاه شنبه 7 تیرماه از ساعت 9 تا 10:30 صبح در مجتمع فرهنگی هنری ابن‌سینا برگزار می‌شود.

وی بیان کرد: با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در فضای حقیقی و مجازی در هفته بازخوانی و افشای حقوق بشر آمریکائی بر آن هستیم تا با مشارکت نهادهای مردمی و استفاده از فرصت فضای مجازی به تبیین جنایات امریکا در منطقه و جهان بپردازیم.

فاضلیان اظهار داشت: راه‌اندازی هشتک دشمن بشریت، تولید برنامه‌های رادیویی و تلویزیونی درباره این مسئله، مقایسه حقوق بشر اسلامی با حقوق بشر آمریکائی، برگزاری جلسات حلقه‌های صالحین، اعزام 107 روحانی به مناطق روستایی و بهره‌گیری از ظرفیت انجمن‌های ادبی، نمایشی، هنری وکانون‌های مساجد در بازخوانی و افشای حقوق بشر آمریکائی ازجمله برنامه‌های این هفته است./1403/د102/ف

منبع: تسنیم
ارسال نظرات