۰۵ تير ۱۳۹۹ - ۱۷:۲۵
کد خبر: ۶۵۶۱۳۰
با صدور پیامی؛

آیت الله طباطبایی نژاد درگذشت مداح اهل بیت حاج مجید صابری را تسلیت گفت

آیت الله طباطبایی نژاد درگذشت مداح اهل بیت حاج مجید صابری را تسلیت گفت
نماینده ولی فقیه در استان اصفهان گفت: مرحوم حاج مجید صابری با نوای حماسی خود در وصف شهدای هم رزمش و همچنین سید و سالار شهیدان و اهل بیت(ع) جانی تازه به مخاطبانش می دمید.

به گزارش خبرگزاری رسا در اصفهان، آیت الله سید یوسف طباطبایی نژاد، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اصفهان، با صدور پیامی درگذشت مداح اهل بیت(ع) حاج مجید صابری را تسلیت گفت. متن پیام بدین شرح است:

خبر درگذشت مداح اهل بیت(علیهم السلام) سرهنگ پاسدار حاج مجید صابری که سال های متمادی به فعالیت های فرهنگی در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی پرداخت موجب تألم و تأثر گردید.

نوای گرم و ملکوتی او با دعای کمیل و ندبه در شب ها و صبح های جمعه و ابوحمزه ثمالی در نیمه شب های ماه مبارک رمضان در گوشه و کنار اصفهان طنین انداز بود و با نوای حماسی خود در وصف شهدای هم رزمش و همچنین  سید و سالار شهیدان و اهل بیت عصمت و طهارت(علیهم السلام) جانی تازه به مخاطبانش می دمید.

این مصیبت وارده را به عموم مردم اصفهان، پاسداران سپاه صاحب الزمان (عج) ، جامعه مداحان و به ویژه خانواده محترم ایشان تسلیت عرض نموده، از خداوند سبحان برای آن مرحوم علو درجات و برای کلیه بازماندگان صبر جمیل و اجر جزیل خواهانم./1304/د102/ف

سید یوسف طباطبائی نژاد
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اصفهان

متین فیروزآبادی
ارسال نظرات