۰۵ تير ۱۳۹۹ - ۱۸:۳۵
کد خبر: ۶۵۶۱۳۵
امام جمعه کرمانشاه:

عدم مدیریت درست منابع از مشکلات مهم کرمانشاه است

عدم مدیریت درست منابع از مشکلات مهم کرمانشاه است
نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه گفت: یکی از مشکلات حال حاضر در کرمانشاه که عامل بسیاری از ناهنجاری‌ها است، عدم مدیریت درست منابع این استان از سوی مدیران است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، آیت الله مصطفی علما امروز با مسؤولان اصناف استان کرمانشاه گفت‌وگو کرد.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه در این دیدار اظهار داشت: اولین مسأله ای که بازاریان، اصناف و مسؤولان باید مدنظر داشته باشند، وضعیت معیشت مردم است زیرا مردم ولی نعمتان نظام هستند.

امام جمعه کرمانشاه ادامه داد: ایران به ویژه کرمانشاه از نظر ثروت های خدادادی بسیار غنی هستند، لذا فقر، بیکاری و مشکل اقتصادی نمی تواند توجیهی داشته باشد.

آیت الله علما در ادامه سخنان خود گفت: ثروت های کرمانشاه باید هزینه زندگی مردم و ارتقاء سطح معیشتی آن شود و این موضوع باید مدنظر مدیران این استان باشد.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه عنوان کرد: یکی از مشکلات حال حاضر در کرمانشاه که عامل بسیاری از ناهنجاری ها است، عدم مدیریت درست منابع این استان از سوی مدیران است.

امام جمعه کرمانشاه تاکید کرد: از مسؤولان باید پرسید با وجود این همه ذخایر و زمین های آباد، چرا هنوز باید در سطح کرمانشاه فقر و بیکاری دیده می شود؟

آیت الله علما اظهار داشت: لذا باید در خصوص مدیریت های‌مان تجدید نظر کرده و با دقت و انگیزه بالا خدمت به مردم را جزو افتخارات خود بدانیم و هرگز خود را از جامعه و این ملت قدرشناس بالاتر نبینیم که این خود آفت مدیریت است.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه در ادامه به افزایش اجاره بهای مسکن در کرمانشاه اشاره کرد و عنوان داشت: از مالکان درخواست داریم که با مستاجران به عدالت رفتار کنند و خداوند را ناظر بر کردارشان ببینند، زیرا کسانی که مستاجر هستند از سر ناچاری این کار را انجام می دهند، لذا برای مال دنیا، آخرت‌مان را ارزان نفروشیم./1400/پ210/ف

ارسال نظرات